-->

Thursday, June 14, 2012

Aktiviti masa cuti sekolah.

Assalammualaikum && selamat malam.

fuh.dah lama jugak aku tak update blog nie.btw,aku tengah betekad nie nak jadi blogger tegar mcm dulu dulu.wahaha.masa jadi penganggur.sekarang dah jadi student balik rasa mcm malas pulaks.haihh.

nak tahu aktiviti aku masa cuti sekolah nie.??#ceh.sekolah lah sangat.haha

layan gambo je lah yep.!


1#yang nie aku buat untuk menambah duit poket masa cuti.aku buat pin tudung.hair clip.ah!bnyak lagi.haha. btw.syukur alhamdulillah,ada jugak customer aku.dr adik2,kakak,ibuk2..semua nya beli. mak aku pun tolg jual kt tadika dia.huhahuha :)


2# yg nie masa jalan2 dalam tanah airku tercinta, sarawak bumi kenyalang.sempat jugak pegi air tejun nie.hohoho.ada gmba lain.tp.yg nie ja boleh tak?


3# cuzzy ku kawen  :) 2 in 1.hehe.. 


sekian terima kaseh . itu saja untuk malam ini.
dua hari lagi birthday aku..nak semua hadiah kat SINI.huwaaa..besnyaa..

p/s :yang suka makan telur penyu tu tengok SINI.   sudah sudah la mkan telur penyu.kesian dia.



4 comments:

Z!Lah said... [PLEASE REPLY COMENT]

Lehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!
Happy B!rthdayyyyyyyyyyyyyyyyy.....
tayangggg2 le'ahhhhhh...
^---------------^

Ezy Chiaki said... [PLEASE REPLY COMENT]

nk reben 2 satu!
comel pulak..
haha