-->

Tuesday, March 20, 2012

tiba tiba



# tiba tiba esok test1 java programming cancel. ahahahaha! good good good.
-"boleh jugak hilang stress aku.."

entah kenapalah aku rasa kepala aku makin serabut sekarang nie.smpai nak update blog pun malas dh.. kepala aku nie mcm full dah.tak selaju mcm dulu..maybe mintak UPGRADE kot..

bukan setakat bz dgn test.oh tidak.sem nie aku rasa bnyk sangat subjek main main dgn koding.Ya Allah,, tenangkan lah hatiku.. tak lama lagi kena hantar system..final projek lagi.ohmaii.

oh yep.sapa penah buat portal tu share share kn lah apa yg patut di share.final projek.aku buat portal  :) agak kepeningan di situ.tapi terasa amat eksaited untuk menyiapkan.hohoho.




jauh di lubuk hatiku menjerit...
-"huwaaaaaaaaaaaaa!!kenapalahhh aku jadi budak programminggggggggggg.. "


2 comments:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

tengah menabahkan hati..nasib baek test betol cancel.hehe