-->

Friday, January 13, 2012

KURASA #2

"tidak semua kawan itu boleh di jadikan tempat meluah perasaan dan berkongsi masalah."
    
       aku taktau kenapa entri hari jumaat nie buat aku rasa sdeh sedikit.eh.banyak lah jugak.maybe sebab rindukan kawan kawan lama di sekolah..kawan dr sem 1 dulu.. i miss all of them. please.bagi lah aku semangat sekarang . aku mcm kehilangan orang2 yg menyayangi aku.  :( jangan lah buat aku mcm nie. sekarang,aku dah jarang makan biskut tiger..sebab tu tak kuat mcm dulu..jgn pulak korang ambik kesempatan thadap insan yg lemah mcm aku nie.eh!lemah ke?blablabla..~~

hmm.aku agak tekanan perasaan sekarang nie.sem nie ada ja yg tak kena.hmm.sabar solehah.aku rasa, aku perlukan seseorang nak bagi aku hadiah & suprise sekarang nie supaya aku happy.penat sebab asek aku jk yg suprise kn orang lain.diri sendiri?last2..aku buat jk suprise untuk diri sendiri lah mcm nie...

0 comments: