-->

Thursday, December 15, 2011

KONSPIRASI SEJARAH YG MENIPU.

Assalamualaikum && SELAMAT PAGI .
#korang  tau tak aku gigih aku cari kat google pagi nie pasal konspirasi sejarah yg kita belajar selama nie tak betul..pasal kemunculan dajjal .korang takda dgr eh?ekcely,aku tau pasal nie pun baru semalam..ke aku nie yg lambat ha?sebab baru semalam encik kekanda aku bagitau.. so, tadi aku taktau nak search apa kt google..bukak blog..then tak sangka pulak tengok hafiz hafizol update pasal mende nie.haihh..siap ada video wehh.. 

"mana tak nya,aku fening kejap pk pasal nie..nak renung lama lama..."






nahh..untuk santapan bersama.nak tau pendapat aku pasal nie?emm.jap.nnti Aku bagitau.TAPI.. benda nie mcm betul & logik jugak kn..entah la..

benda nie buat aku berfikir sejenak.. betul ke kita nie dlm fasa ke 4?astaghfirullahalazim.. teringat dengan diri sendiri.. amal ibadah yg kita buat pn,blm tentu di terima ke tak..

"eh.banyak sgt pulak konspirasi sekarang"