-->

Tuesday, July 19, 2011

POLITEKNIK MUKAH SARAWAK :)

Assalammualaikum & selamat petang  :)

#sungguh.ingin ku katakan..saya sangat teruja bila dapat on9 && update blog..hehehe.. #muahaha.. oyeahh.. sekarang aku di POLITEKNIK MUKAH SARAWAK.*mcm jauh jk kn..pdahal dekat jak dgn rumah..hihihi.. sem nie..okei la kot..just mathematic jak buat aku faninggg sikit2..hehehe..baidewei..ada yg rindu solehah binti wahab tak??ada kan?kan??kan??hahaha!

khamis nie.aku dah  konvo..OMK!tak sabar wehh..eh.tetiba eksaited...dan tetiba aku rasa MALAS nak pegi clas jam 2.30 nnti..hahaha.yang sedehnya..laptop aku takda sekarang..sangat kesian kan?  :(

oh yep!saya berasa sungguh seronok berjumpa blogger lain d politeknik mukah...saya seorang yg pemalu kan @Qyrndishdush @Seypul .?? #haip..admin jak di sebut ho..hehe..ramai lagi lah blogger yg aku jumpa..semua comel2..kehkehkeh.,


#SAYA SANGAT MERINDUI KALIAN KALIAN SEMUA.. sem nie aku dpt tingkat 3.. boleh kurus woo mcm niee kannn???hehe

6 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

haaa..
rindu solehah..

eh.. nk req tuto la..
kehkehkeh..

cane nk tukar ayat post a comment tu kepade gmbar?
yg mcm solehah pnye tu..
click here to post a comment..
huu

kalo pree wat tuto tu ek?

sarah mohamad said... [PLEASE REPLY COMENT]

tahniaaaah! belajar rajin2 tau adik solehah kita ni :D

Raji and Yeen said... [PLEASE REPLY COMENT]

muahahah..best aper dpt tngkt 3..sat ag slim kemain lah ko.. :D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Raji and Yeen

hahahaha..kalau lah aku boleh slim kan raji..hehehe