-->

Monday, July 4, 2011

OFFLINE : AWAY FROM BLOG


#okei.dah tiba masanya aku nak tinggalkan blog kejap..eh.ntah2 lama kot..ntah la..taktau..minggu nie aku bz cket..nak uruskan apa yg patut..ehehe..10 july nie aku dh dftr balik kt POLITEKNIK MUKAH SARAWAK. hmm.terasa eksaited pulak sebab dah 6 bulan=1sem aku dah tinggalkan politeknik mukah :) sekarang nak smbg integrasi..OMG!memang tak sangka....alhamdulillah..tahun depan dh abis study..


hmm..yang sdehnya..masuk poli kali nie..no laptop okei  :( kazen aku mggu depan lagi baru balik dr kl.. aku malas nak angkat pc pegi poli...berat bahu memikul..berat lagi mata memandang..*errkk? agak2..lama kot aku tak update..dah lengkap semua barang2 nnti baru aku semangat nak update.. korang faham kan perasaan aku sekarang nie..kan??kan??kalau korang taknak faham..itsokei..ekeke

ntah kenapa july nie aku rasa bz sangat..jumaat nie kazen nak betunang..ahad dftr poli..lpastu 21 july ..konvo..27 july..kazen sorang lagi kawen..adoi..sangat penat okei.. & mak dah awal2 suruh aku balik kpg jugak..fuhh..kepada siapa harus ku mengadu.

#kalau ada salah & silap tu..maafkan aku okei.. :) selagi leptop aku nie tak bernyawa kembali..memang susah laa aku nak update..so.aku aktif ckit2 di fb jak..  :)

p/s : agak2..kalau aku membizikan dengan keja2..boleh kurus tak??hahaha..eh..mirul.. jaga EBT  :D

SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN . 
*awal kan aku buat ucapan??mana la tau..aku terus hilang.

8 comments:

[sutera kasih] said... [PLEASE REPLY COMENT]

alaaaaaaaaaaaa....will missing you ! :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah gud luck..take care tau.. :)

syafiqakarim said... [PLEASE REPLY COMENT]

weh, x kan sepi terus kot.
gila la da bagi macam2 punya ucapan.

eh,blogging pls. ;p

Raji and Yeen said... [PLEASE REPLY COMENT]

ala ak baru jer masuk snih dh nak tutup lak ke..
hahaha paper pun good luck weh ^^