-->

Sunday, July 3, 2011

day 6 - tiga perangai burok anda

#ha..nie perangai buruk aku yng palingg suka mak aku sebut2 masa marah2 kan aku..ekekeke..aku pn taktau part mna ntah aku nie pentingkan diri sendiri..hahahaha..mak aku nie sngja nak psycho aku kot..hehehe


#begitu lembuutt hatiku..mcm kna cuci guna downy 4x..haha..yeahh.aku kuat merajuk dgn family..adik beradik..& mai kekanda..hahaha..nasib diaa laa jd bf aku..tett!haha..masa mkn pn aku boleh nangis...tapi..aku teruskan jugak makan,,,kahkahkah!!


#ha.nie tak di nafikan dari sekolah rendah dulu..smpai sekarang..eh.dah masuk poli pun aku mcm tu jugak dulu..lagi2 dapat clas kol 7.30 pagi..haaa..harr..aku nak bangun awal..kol 7 bangun..kol 7 mandi.. kol 7.25 pegi clas....ehehehe..harap2..masuk poli 11 july nie..aku bangun awal dah..  :) **nie sebab aku berpegang pada pepatah melayu "biar lambat.asal selamat" dari kecik dulu smpai sekarangg..hahaha..


p/s : tadi mak aku suruh packing..awal gilak ehh..ahad depan baru aku pegi regster dia dh suruh packing..aiyoo..

2 comments:

farrahusna said... [PLEASE REPLY COMENT]

alamak , number dua dan tiga itu perangai kamek :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

erm cantikla blog solehah cmni..wat entry siap ada lukisan lg..hehe..jeles2.. :P