-->

Friday, June 24, 2011

HARI INI : KALI KE-2 MAKAN MAGGI DALAM TAHUN 2011 :)


**maggi + telor  :) saya tak suka makan maggi basah okei..nie maggi kering..hehe


#tadi saya sungguh lapar..tapi takut nak pegi dapor..tapi..err.banyak nya tapi..tapi..last2 saya pegi jugak..sebab lapar sangat..perut dh bebunyi..sebab..tengari tadi jak mkn..  (makan di kfc) . bes nya shopping..haha..terima kaseh kakak..tadi saya beli dua pasang kasut..1 kasut hitam (untk konvo) & satu lagi kasut nak pegi clas..comel tau..hehe..gambar xda..kasut tinggal dlm kereta..sebab esok nak balik rumah dah..oyeahhh...tak sabarr!!


p/s : ini kali ke-dua saya makan maggi dalam tahun 2011..err..sebab..kat rumah..ayah tak bagi kami makan mee sangat.. :( aku makan mee..masa stay poli jak..hahaha..tapi..kat rumah kakak aku nie..ada maggi..dapat la melepas nafsuu makan.hehe..


13 comments:

ztie said... [PLEASE REPLY COMENT]

hmm..semenjak duak menjak kmk kat kolej tok nak. Meggi adalah santapan harian. wuwuwuwu.. sedihhh

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

lame dh xmkn megi..
aritu mkn megi pastu sakit perot tros fobia nk mkn..
haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ztie

tedah ktk..hehe..kmk dh msk poli klak..konpem ya juak makanan wajib..hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy
eh2..smpai fobia pulak ye cik ezy??ngee

Sal Ahmad ◕‿◕ said... [PLEASE REPLY COMENT]

sama! mek xsuka mee basah juakk.. ;)
hehee

NuSaNa NoSa 91 said... [PLEASE REPLY COMENT]

keen xsuka mkn megi.. xbesttt~ ^_^

xpe2.. sekali sekala, time lapar sgt, maggi je mknn paling cepat utk dimakan, kn?? heeeeee~ ^_^

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@NuSaNa NoSa 91

hehe,,yep..maggi paling cepat nak di makan & buat kenyg..haha..