-->

Saturday, June 18, 2011

CSL BLUEBERRY 1300

saya akan menjadikan henpon ini milik saya dalam beberapa hari lagi..walaupun hengpon nie murah + no blutut..no wifi.. err..but..kiut kan??hahaha.saya menjadikan hengpon ini sebagai tester untuk menggunakan qwerty keypad..mana la tau..suatu hari nnti boleh laa guna blackberry,...takpalahh..guna blueberry dulu.. selow selow bahhh..  :) so..nanti nak beli yellow okei..tak nak pink.. saya tahu hengpon anda semua mahal2 belaka..mak saya tak bagi saya guna hengpon mahal lagi dahh..  kesiann saya..so..beli hengpon murah saja.
yg penting..harga dia,..di bawah RM150.hahaha..hengpon satu lagi..simpan bawah katel.hehe


selamat malam  :) kamek sayang kitak ehhh...ngeee

p/s : ini 1st time saya mahu membeli hengpon csl :) *selesanyaa guna kata ganti diri "saya".sengaja buat entri nie sebab nak bagi link entri nie kt fesbuk mak & ayah..muahahaha!sudah bersedia kh saya? boloss sajaaa dinding etuuuu!!!


2 comments:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

jom buat sistem barter.. mirul bagi kasut 3..nnti bg fon..haha