-->

Monday, May 2, 2011

SyedGraphiX FOLLOWERS BLOG REVIEW



SELAMAT MALAM & SELAMAT HARI PEKERJA..  :)

DI HARI YANG BAHAGIA INI.SAYA..SOLEHAH..INGIN MENJOINKAN DIRI
DALAM SEGMEN BLOG REVIEW DARI BUDAK SAID  SYEDGRAPHIX NIE.
KEHKEHKEH.. *ampunnn..  :) NAK JOIN SEGMEN BLOG REVIEW NIE.
ADA SYARAT-SYARAT JUGAK..BANYAKK..4 BIJIK..HAHAHA.. BANYAK KE?


SYARAT PERTAMA

folo blog dia.. SYEDGRAPHIX.COM  <--err.tak ingat la bila dah aku folo blog budak nie.
dari tahun 2000 kot.kahkahkahkah..dari dia guna blogspot.com..sampai sekarang..


SYARAT KEDUA

 Buat satu post tajuk SyedGraphiX FOLLOWERS BLOG REVIEW
"dah buat nie haaa...hehe.." :) 



SYARAT KETIGA

Sebab ape korang nak join ni??? <-- perlu ke bagi sebab ha??hahaha..emm..
sebab join..sebab nak merasa apakah perasaan bila blogger lain mereview blog saya.
untuk makluman anda..nie 1st time dalam hidup saya jadi seorang blogger join
segmen review mereview nie ha.. *amacam??okei tak sebab yg saya bagi tuutt??




SYARAT KEEMPAT

Bagitau skit kat aku ape yg best and tak best nya pasal blog aku nie..
<--dia suruh cakap ckit je kan..so..aku nak ckp..blog budak SAID SYEDGRAPHIX
nie okei.semart.nampak mcm profesional.kahkahkahkah..korang try la tengok
comentbox dia..COMELL KAN?KAN?HAHAHA. tapi..yang aku tak bekenan tu..
kenapa dia minat sangat wrna LIME GREEN??kenapa??



dah.kalau korang nak join.klik nie.. SYEDGRAPHIX.COM  FOLLOWERS BLOG REVIEW


p/s : aa...raya tak lama lagi..nak mintak ampunn..maaf awal2 lah dengan budak SAID SYEDGRAPHIX nie.hahaha..eh2.baru perasan..banyak sangat typing error..haha

2 comments:

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

cantek2 mak fon bak kan oo..suka aseng kau ding..pidan bak nijo ko eh??serius...bukan klakar mabuk eh..hahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

oke2..nuan masa nah ko mnijo mo ckgu.hehe..yerr..idu panai gak pebak potoshop.kahkahkah..