-->

Monday, May 9, 2011

saya rasa nak menangis.

saya rasa nak menangis bila henpon saya dah rosak pagi tadi.
saya rasa nak menangis bila brodbend belom bayar.. *baru pagi tadi jugak surh ayah byrkan :(
saya rasa nak menangis bila kawan kawan ckp saya semakin lupakan mereka sekarang.
saya rasa nak menangis bila orang lain dah pegi outing dgn kawan.tapi saya..duduk rumah.
saya rasa nak menangis bila kawan baik saya ckp bukan2 pasal saya  . 
saya rasa nak menangis bila duduk di rumah kakak..  :(
saya rasa nak menangis bila kekanda saya semakin bz dan bz..  :(
saya rasa nak menangis bila keja keja design belom siap.
saya rasa nak menangis bila saya ada kawan yang tak faham perasaan saya.
saya rasa nak menangis bila orang tak faham keadaan saya sekarang.. 
*bukn saya mintak pun mcm nie.


dan sekarang..saya berasa puas hati.saya baling henpon saya.dan menangis seorang diri dalam rumah nie.dan saya dah ingatkan kepada diri saya sendiri..tak semua kawan tu baik. :( saya kecewa dgn dia.tapi..saya tak penah bencikan dia.dan berharap.lepas konvo nanti..saya tak nak jumpa dia lagi..saya tak sekuat tiger nak berdepan dgn dia....bukan sebab saya penakut..tapi..ingin menjadi penjaga hati  :( biarlah .. kalau ada jodoh..pasti bejumpa lagi..saya dah penat bila "saya asek jadi orang jahat..dan dia baik".saya mendiamkan diri sebab saya penat kawan2 lain asek bagi watak JAHAT kepada saya.dan bagi watak BAIK kepada dia..yalaa..saya kan memang jahat dari FORM 1 dulu.. :( 




SPECIAL SORRY FOR :
ZACK . EKAL . SYS QYRN .  EEIR. . SAYA AKAN SIAPKAN KEJA DENGAN SECEPAT MUNGKIN :"( TUNGGU BRODBEND DAH BERBAYAR.SAYA UPLOD..

14 comments:

taliff said... [PLEASE REPLY COMENT]

jgn sedih3x..sabar...huhuhuhu

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

nape ni solehah?xnak sedih2 lagi ek?ala adat kita kawan cmatula..chill k? senyum kit..hehe :)

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

haaa...nanggis2...jgn x nanggis...=P

[sutera kasih] said... [PLEASE REPLY COMENT]

bukan semua kawan itu baik..hati-hati pilih kawan k..jgn sedih2 yeaa

ferra said... [PLEASE REPLY COMENT]

TAKPE2 KAN SAYA ADA CIK SOLEHAH

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

err.. akak, are u okay dear?? ada masalah, kongsi taw.. tak mo sedih2... aucak! aucak! =)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@haniey

hoho..okei haniey..skrg dh okei dh..dh sneyumm smpai ke telinga nie ha.. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@[sutera kasih]

mena kta ktk ya..kita dh polah bait2 ngn nya..x penah mok hargai.. :( sdeh.sdeh..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ferra

hehe..nnti ferra sdeh solehah lak tolg hepi kn..ehehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@loveville

alamak..jgn la nangis cik loveville.hehe..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

ahaha..skrg dh okei la anis..malas dh nk ingat..hehe..ingt pn wt sdeh je :(