-->

Sunday, May 22, 2011

REZEKI HARI AHAD :)

Haii awakk..awak.. dan awak jugak.hehe..so.hari nie sehat tak?? dah lama aku tak duduk mengadap
blog..btw.ada yang rindu takk??hahaha!! takda kot..muahaha. oh yep.pasal segmen header FREE tu.
bermulanyaa cuti sekolah nanti aku buatkan okei sayang sayang ku sekalian. :)


tidak di lupakan jugak buat.. *cehh..ayat tuu..haha.. tahniah buat blogger2 yang dapat masuk 
politeknik.hehe!tapi kan..aku pun ada aply jugak.. dari tadi nak cekidaut tak dapat..aiyoo..eh..
cerita aku macam lari dari title post jak.hehe!okei..nie nk story.. pagi tadi.. ayah aku tanya dah 
okei ke tak hengpon..ekcely dah okei..tapi tu lahh..kadang2 dia buat hal.. aku tengok dia masuk 
bilik..ambik satu kotak..


makk aihh..tengokk kotak samsung..yu no.. SAMSUNG GALAXY MINI.hahaha!! tapi..sdehnya..
nie bukan lah hengpon idaman aku..so..takda semangat nak guna..  :"( maybe aku nak bagi ngn
kakak kot..lepas tu..suruh kakak belikan hengpon baru lagi untuk aku..ha!pandai tak?genius tak?
okei..dh dpt hengpon baru..ayahanda bagi.haha..mak pulak..balik rumah jk bersama seekor lori..
eh2!sebuah lori.hehehe.. mak belikan katel baru okei.untuk bilik saya :) kehkehkeh.. sebelom nie
aku mintak tilam baru jak wei..hehe..katel yg lama tu..katel aku dari budak budak dulu.lama kn??
dahla makin membesar..takut roboh ke..hahahaha!!tapi sekarang..saya dah dapat katel baruu!!


TERIMA KASEH BONDA..TERIMA KASEH AYAHANDA.MMUAHH!!

ayahanda beli yg nie ha..hehe..



muahaha.abaikan aipon di sebelah.. :)
sorry lah..gmbr katel later2 uplod..haha eh.perlu ke??hehe!




p/s : kalau adek aku c amylea tau aku dpt nie..konpemm dia jeless.hahaha!nasib baik dia stay hostel.hahaha!


20 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

best la dpt enpon..
cantek la enpon tu..
kalo xnk bak cni cik ezy nk..
hahakk

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

seorang ayah menghadiahkan anaknya sebuah telefon tangan. itu amat unit dan menjeleskan saya.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

cantek memg cantek..tp solehah x suka la touch2 nie cik ezy,hehe..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

jgn la jeles kekanda.nnti kta beli bnyk2 okei.haha!

PhatLady said... [PLEASE REPLY COMENT]

wahhh..!!! best ehh kenah hp ba'o..
Tahniah!!! hehehehe...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@PhatLady

tapi..bk tukar gik lah :) hehe.. tepon eh x bes..hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Nazim Nasri

hahaha!sgt bes..tp..hengpon tu tak bes sgt.. :)

★★★ MIRUL ★★★ said... [PLEASE REPLY COMENT]

x nk pakai henpon 2 bak sinie...haha..aipon pn lau nk bg pn boleh...haha

loveville said... [PLEASE REPLY COMENT]

akakk. nk pinjam iphone leh?xDD

Amni said... [PLEASE REPLY COMENT]

apa kes dapat adiah besar? hihi... mahal ya hp ya... ada katil baru gik.. nang best!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amni

xtauk eh.maka kmk xda mintak tepon baru.kmk diam2 jak tepon rusak riya.haha

fahmimustakim said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah oo solehah..hehe..best wo daddy keluar bilik bawa kotak henpon..then,mummy balik rumah bawa lori..bukan takat adek ktk jeles, kmk pn jeles bha..hahahahaha..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@fahmimustakim

haha.belilahh..ktk nk engineer yg bejaya..ehehe :)

SamsulAhmad.com said... [PLEASE REPLY COMENT]

kalau dapat iphone 4 lg best kan.. :P

Rafi Nilhan said... [PLEASE REPLY COMENT]

eceyh.. ng byk la brg barunya..

makseh dtg riya :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Rafi Nilhan

haha.xda bnyk ui.2 jak..hehe :)btw.samasama..hee