-->

Wednesday, May 25, 2011

POLITEKNIK MUKAH SARAWAK :)

Assalammualaikum  :) alhamdulillah..akhirnya saya dapt jugak sambng belajar  .. (tetiba guna saya pulak.haha!)betapa neves nya saya tunggu 26 MEI 2011..sebab keputusan politeknik untuk lulusan sijil politeknik kn 26 mei kluar.so..saya menyabarkan diri,..tengok2..semalam dah dapat cek.. rasa nak lompat ats katel jakk. hahaha.korang paham kan betapa eksaited nya aku..so..tapi yang buat aku susah hati..sebab bfore nie.dorang ckp,lulusan sijil politeknik nk ambik diploma kena tggu 3 tahun jugak..sebab tu aku tak boleh tido semalam kot.hee.korang tauuu takk???dah aku print surat tawaran..tempoh pengajian 3 SEMESTER SAHAJA.wawww!!lagii eksaitedd..hahaha!..bes kan??kan??smbg diploma untuk 3 sem sahaja..muahahahaha!!



tengok.dapat POLITEKNIK MUKAH SARAWAK.dkat2 ngn rumah.haha..nie poli lama aku dulu..masa ambik sijil.lepas tu..sambung intgrasi dapat kat sana lagi..bess..tpi yang tak bes..tak dapat nak merasa poli lain.haha..  :) konvo pulak tak lama lagi.. 21 july.. banyak yang nak di uruskan..aduhai..tadi bukan main eksaited aku kol lectrer yg ajar aku dulu..dorg ckp..bagus..bagusla dapt poli mukah lagi.hahaha.semangat!!  :) TAHNIAH CLASSMATE YANG LAIN.JIRA SORANG JK DAPAT POLITEKNIK KUCHING  :( SDEHH.

p/s : blogger ewan pun dapat poli mukah jugak..taktau lah dia pegi ke tak.dia dpt diploma networking woo.hehe  :) 

40 comments:

Ewan said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehehehehe.... ^_^ senyum besar kat sini... die mention name kitee..
hehehe my dad dah bagi green light.
Jadi org srwk la pasni..
haha

~btw.. tahniah lagi.... :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ewan

weii..biar betol pegi cni??haha.
okei..kita sama jabatan.hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ewan

hehe.yelaa..nnti boleh la sma orientasi.haha.

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

tahniah solehah!
study leklok..
pastu nt smbong degree plak..
pastu master..
=)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

alamak.hehe..ada rezeki smbg degree..hehe.. :)

fahmimustakim said... [PLEASE REPLY COMENT]

congrets solehah!

blaja baik2 klak :)

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

huwaa..tahniah dik..takpe, nnti apply kerja luar sarawak ek..teringin nak jumpe solehah ni..*wink wink*

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

tengs kak mia.hehe :) nnti solehah keja p tempat kak mia..hehehe! :)

★★★ MIRUL ★★★ said... [PLEASE REPLY COMENT]

yela orang tu dpt smbung blaja
r..huhuhu....

Siti Sahmsiah @ sahm said... [PLEASE REPLY COMENT]

slamat berkenalan..tahniah kitak org..suka nengar org maok blaja..

ASaDa RyutaRo said... [PLEASE REPLY COMENT]

selamat menyambung study. semoga terus suksess! hehe ;P

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

salam..solehah..
kak rien muncul kembali..
wah!! tahniah ya..
lepas ni nda la borink lagi..
study sdh balik..hehe..
gud luck :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Sharienz Sz

hehe,,tu laa..
smbg stdy balik..
eksaited nie kak rien.hehe :)
btw.tengs kak rien..rindu kak rien..hee

Mak cik leez said... [PLEASE REPLY COMENT]

blogwalking...mak cik leez pon dapat sambung integrasi dip juga..
tapi mak cik kat semenanjung, maklunle mak cik org semenanjung.. lama dah tak blaja nak blaja kembali rase otak ni dah bengap dah.hihih, tahniah kat solehah :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Mak cik leez

yeahhh..sama laa..hehe..btw.tahniah kt leez jugak..hehe

alyajane said... [PLEASE REPLY COMENT]

wah dpt kat poli mukah dekat je ngan rumah i hehe satu jam sampai lah hehehhe... i dpt jauh seh kat seberang... kene naik flight lah nie heheheh dpt kat politeknik muadzam shah pahang kos pengurusan pelancongan hehehe p intake lame lagi bulan 12 kang hahahha

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Tahniah SOlehah.. wasseh.. pengaturcaraan eh... Nang hebat ktk tuk.. design pun pandei.. fotografi pun pandei.. Nang berbakat besar.. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

makseh2..hehe..eh..bila jk kmk tk pnndei potogrepi.hehe..ambik gmba skati jakk.hoho :)

Hajib said... [PLEASE REPLY COMENT]

Tahniah.. blaja rajin2... jangan hampakan impian ibu bapak... yerdehhh... hehehe