-->

Friday, May 6, 2011

MAAFKAN SAYA :(


sorry kepada mana mana pihak yang mempunyai urusan kerja dgn saya :) ecehh!
hahaha.. sudah di infomkan..sekarang..saya di rumah kakak..so.online pun pinjam
laptp kakak..keja keja semua dlm pc..tapi..pc maseh di rumah sendiri..maybe esok..
ari ahad..baru fmily datang  :( okei.;saya rasa besalah..sebab lambat siapkan keja
keja dari pihak tuan/puan..kehkehkeh..  :) saya berharap.agar pihak tuan/puan
dapat memahami keadaan saya sekarang..jangan risau..setibanya pc saya nanti..
saya akan siapkan kerja yang di amanahkan oleh tuan/puan kepada saya dengan
secepat mungkin.sekali lagi..saya minta maaf atas semua kesulitan yang berlaku :(



Yang Benar,



14 comments:

loveville said... [PLEASE REPLY COMENT]

xpe, xmarah ;p
*besarnya i'm sorry. hehe

Ihsan Arifin said... [PLEASE REPLY COMENT]

tidak mengapa anda dimaafkan ;)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

terimakseh tuan ihsan sebab memahami..haha

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

xpe..
sntiase memahami solehah..
hehe

Ihsan Arifin said... [PLEASE REPLY COMENT]

eh tayah susah2 terima kasih bagi cadbury sudey ;D

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

haha..solehah ngada tul.. :P

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

aik..makin demand nmpak tuan ihsan nie..haha..dh abis oreo nk cadbury pulak..haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@haniey

alamak..mna ade puan haniey..kehkeh.. :)

Gayahspears said... [PLEASE REPLY COMENT]

takpe2.. sy maafkan..huhu,,
solehah.. ingat gayah lagi tak??? :(

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Gayahspears

cik gayahh!rinduuu!!hehe :)
huwaa..xsngka ingt lagi blog solehah.

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

akak dimaafkan..hehehe =) akak... blog aniss dah okay =)