-->

Tuesday, May 24, 2011

LOMOGRAPHER :) SAYA??

entri nie di hasilkan sebab tak dapat tido laa  :(
test power cmera golden half.hahaha..selamat menjamu selera bersama gambar2..


my roomate :)


dua2 my rumate  :) hehe


my rumate jugak.haha!
gambar tiga yg 1st nie..semua di ambik masa kawan aku masmyera ada intview di tempat aku.
so.aku & anna bawak dia jalan jalan.*alamak..tak ingat jugak lah nma tempat tu.hahaha! nie jk lah maseh ada dalam simpanan..yg lain..masmyera ada kot.haha!


saya bejalan seorang diri di bandar sibu & ambik gmbr nie jk lah!haha!  :)

muahahaha!ekcely gambar nie menggunakan NOKIA X3 (hengpon yg lama.skrg dah ada yg baru.haha).sorry.saya takda cmera lomo mahupun dslr.kahkahkahkah!tapi.. saya ada ADOBE PHOTOSHOP CS5.dahh.baii..haha.. *ampunn..hehehe :) sesungguhnya..gambar gambar nie.. msa TAHUN BARU CINA .*sila rujuk gambar rajah bandar sibu..perhatikan ada benda merah2..taktau nama.haha..apa aku merepekness pagipagi nie..


p/s : doakan saya dapat poli hari khamis nanti..aminn :)

14 comments:

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

lomo? I like it..

fisheye cun..tapi..
mane pic solehah??

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

fisheye arapkn bulat je lbeh.ahaha..
tapi..cantek jugak lah..haha.

solehah jadik potogreper lahh kekanda.. :D k baii.nk tdo..hehe

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥ solehah ♥
yer ke..hehe..guna lomo pe??
kk...nunite^^

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

hehe..x guna lomo pun :)
tp..klau boleh nk beli holga / golden half :) hehe

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

gune camera enpon pon ttp cntek gmbr2 tu..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

yep.asl pndai ambik + edit ckit je.hehe :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

amin..mst dpt pnya poli tu..jgn rsau.. :)

ASaDa RyutaRo said... [PLEASE REPLY COMENT]

kirim salam ngan rumet! hahaha :P

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ASaDa RyutaRo

kirim salamngn nk ney??baju itam baju putih??haha

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

habis tu gune pe??hhehe
holga smat..siyes2..diyana pon semat gak..ngee