-->

Friday, April 1, 2011

solehah dah ada twitter + template baru :)

jenjengjeng,,HYE APRIL?HOW ARE YOU BEBEHH??
okei.sbb ari nie 1st APRIL .aku nak buat satu entri yang menyatakan bahawa..ecehhh..
mcm surat rasmi.haha  :) nak menyatakan bahawa...

SOLEHAH DAH ADA TWITTER.KALAU KORANG PERASAN..
KAT HEADER ATAS TU.SOLEHAH ADA LETAK  "KLIK SINI".


KLIK GAMBAR DI ATAS KALAU NAK ADD SOLEHAH.
HAHAHA..PERASANTAN.ADA YG NAK ADD??WAHAHA..


aaa..yg request tutorial buat status twitter kat header tu..bukan solehah malas nak buat.hehe..tapi blogger lain ramai yg dah buat tutorial nie..so.korang tengok lah tutorial dorang..nnti kalau solehah buat..status korang tak menjadikk pulak.wahahaha...

okei..cerita ke 2 pulak *uisehh..bnyk jugakk..haha..
jengjengjeng...aku sengaja tggu 1st april nak rasmikan template baru aku nie.
ehehe..padhal..aritu daah kann??so.disebab kan aku tukar header baru..
dan tak nak letak gambar free hair lagi dahh..hohoho..tengok lah header baru..

comel tak??

nie header yg original okei.kalau korang perasantan jugak..
sekarang nie..ada burung2..matahari..superman kt header kan?kan??haha..
semua tu ..mcm biasa..solehah ambik dari glitter graphic.hehe..


okei.aku buat tu just gunakan koding mcm koding status twiter..
kalau nak..bgtau jk..hehe..nnti solehah bagikk koding jugakk..
 bukan stakat header betukar.template punn..tapi.tukar ckit..x bnyk.hehe  :) 







so.pendapat anda??okei tak yang baru nie??sakit mata memandang??
pliss.jgn suruh aku tukar wrna lain..sebab..aku memang gagal memilih warna 
yang terbaekk wokk..hahaha.

8 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

dh ok.. dh comel..
ckop lengkap seglae pakej..
xsaket mate memandang.. haha..

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

pidan gik mo bak nijo ko eh?hehehe..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

no bk d tjo mo cekgu..ubk makh..nh ko mnijo..hehehe :)

Raji berkata said... [PLEASE REPLY COMENT]

cntik owh
kenapa blog kau ringan eh
T.T ak ttaw cmner nk ringankan blog ak

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Raji berkata

haha.trimas2 raji..
eh.blog aku ringan eh??
wahaha.. :)