-->

Friday, April 29, 2011

SO WHAT KALAU AKU SAPOT SI COPYCAT?HUHUHU

selamat petang.


err.aku rasa nie PERTAMA KALI dalam blog aku guna istilah "COPYCAT"di sebab kan seorang blogerr.eh.seorang adik..eh..bukan la..kawan..buat entri yang membuatkan aku kurang berpuas hati terhadap beliau.dan terasa bersimpati kepada si COPYCAT yang berumor 14 tahun tu.
aku faham..dia marah sangat bila ada si COPYCAT datang menggigit blog beliau.tapi..perlukah buat satu entri untuk memburuk kan si copycat tu??perlukah??PERLUKAH BUAT SEMUA TU??SILA JAWAB.beratus-ratus orang LIKE entri tersebut..coment pulak/..berbijik bijik..banyak jugak..tapi aku tak coment.


yang aku kurang berpuas hati..PERLUKAH BAGITAU DENGAN SATU DUNIA BLOG NIE YANG BUDAK TU ADALAH SEORANG COPYCAT HINGUSAN??PERLUKAH??AKU RASA..SEORANG PUN TAK SAPOT SI COPYCAT TU..ALMAKLUM LAHH.BUDAK TU BARU BERBELOG..BUTTON FOLLOW PUN TAKDA WEYH DALAM BLOG SI COPYCAT HINGUSAN..NAK LAWAN DENGAN SI DIKOPI NIE.KIPAS SUSAH MATI BELIAU BANYAK..RIBANN..3+++.. AKU NIE 5++..HAHA * SAPA NK SAPOT COPYCAT KAN? HUHUHU..AKU SORANG KOT NGEKNGEK SAPOT BUDAK COPYCAT HINGUSAN MCM DIA CAKAP TUUUUUUUUUUUUT!!WEKK.


TAPI...AKU TAK LA SEKEJAM SI DIKOPI TU SAMPAI LETAK LINK BAGAI..KAN CUKUP TEGUR . SALING NASIHAT MENASIHATI..AKU TAK PUAS HATI LA..DIA BUAT SI COPYCAT TU MCM TU..BUKAN NAK CAKAP AKU SUKA ORANG COPYCAT NIE..TAPI AGAK AGAK LA BAHH..ANDA TAHU TAK??ANDA SUDAH MEMATAHKAN SEMANGAT SI COPYCAT TU NAK BUAT BLOG?SO.APA PERASAAN KORANG KALAU DI BUAT MACAM TU?BARU NAK BUAT BLOG TAK SAMPAI SEMINGGU.DAH GLEMER..BUKAN SEBAB GLEMER YANG BAIK2 ..TAPI..SEBAB DIA DAPAT CACI MAKI..HUHUHU


PERGHH!!AKU CAKAP MACAM AKU NIE BAGUS SANGAT KAN??HELLO!!KALAU HIDUP NIE ASYIK NAK BURUK KAN ORANG LAIN.SAMPAI BILA NAK SEDAR BURUK YANG MELEKAT KAT BADAN SENDIRI HAA???BUDAK COPYCAT TU BARU 14 TAHUN. BUAT LINK TAB MENU PUN TAK MENJADI..KENAPA CEPAT SANGAT BUAT KESIMPULAN YANG BURUK MCM TU??KALAU KO TENGOK BLOG BUDAK TU PUN. MCMDIA TAK TAU APA APA.NAHH..BIARLAH..AKU SORANG YANG SAPOT BUDAK TU.ASEK SEMUA TAU CACI MAKI JK.??EH2.ENTAH2 KO DULU PENAH JADIK COPYCAT JUGAK KAN?? HUHUHU..8LEAST..TAK PAYAH LAA NAK MENTION NAMA/ BLOG SI COPYCAT TU.. TAK PANDAI KAWAL EMOSI KE??HUHU.KE DATANG  ANGIN MONSUN..WEKKK!!


KO TAK PA LAHH..FEMES AMOS.SEKALI KO BUAT ENTRI CACI MAKI TU.. BANYAK KIPAS SUSAH MATI KO DATANG SAPOT.BUDAK TU..APA ADA?? AKU MALS NAK LINK LINK BLOG TU KAT SINI.. CUKUP LAH AKU BUAT ENTRI NIE DAH RASA MCM AKU NIE PUN MENCACI MAKI JUGAK,,CEHH!KENA VIRUS KOT! HAHAHA... BAGUS BAGUS BUDAK TU SEMANGAT NAK BUAT BLOG..KO HANCUSSKAN SEMANGAT DIA YANG BEKOBAR KOBAR TUU..ENTAH2..MSG DALAM INBOX FB BUDAK TU LAGI BANYAK KOT CACI MAKI DIA DAPAT..KESIANN..SO.DISEBAB KAN AKU SANGAT KESIAN DGN BUDAK COPYCAT TU.AKU NAK BAGI DIA FULL TEMPLATE FREE. AKU BUAT YANG LAGI COMEL.LAGI CANTIK.LAGI KEMAS.TAK SERABOTT MCM BLOG KAU.DAHH.TITIKK!NOKTAH!!


OKE.KAU INGAT AKU TAK RASA BESALAH BUAT ENTRI MCM NIE?HAISHH..BOLEH LA.
RASA BESALAH JUGAK..NAK MINTAK MAAF LAH..APA KAU RASA??STROBERI?HAHA
LAPAR LAH AKU BUAT ENTRI EMOSI MACAM NIE.HAHAHAHAHA.


KEPADA YANG BERKENAAN.SAYA MINTAK MAAF.SAYA RASA BESALAH :) WEKK!



28 comments:

kucarkacir said... [PLEASE REPLY COMENT]

siannya budak yg copycat tu..
mesti kena maki hamun nnti.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@kucarkacir

ha aa..memg kesian..
memang dh kena maki hamun pun budak tu.. :(

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

nk letak link budak giler tu kat cni leh?haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

HAHA..takott laa..wahaha.
nnti kipas susah mati dia dtg menyerang..hahahaa.

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

haha..xde r gurau je...marah betol solehah kat budak tu eyy..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

haha.not marah la paksu..
kurang berpuas hati..mcm kes buli pulak dh/haha

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

nk join solehah sapot budak copycat jgk la..
cian pulak kat die..
hee

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

memg kesian cik ezy..smpai hati dia..biasa la tu..dia bnyk sapoter.
budak tu..apa ada kn..tgok coment kt blog beliau..satu pun tadak coment +ve..hampehh.

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

nk wat cane ..budak baru nk up...haha

Nazim Nasri said... [PLEASE REPLY COMENT]

ayuh, stand for copycat. hahaha.
macam haromm. :PP

macam lah dia tak pernah copy apa2 kan? tutorial tu? dia reti ke semua baca coding? budak IT? mesti copy jugak sejibik sejibik kan? kan?

waddehell lah. kah kah kah

faizlaster said... [PLEASE REPLY COMENT]

haha.tah..tapi kan..polower bdk tu kalah kite...haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@faizlaster

kite nie rakyat biasa je.hahaha..
dia kn QUEEN OF LANGKASUKA..
*ERR..APA KAITAN??HAHA

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Pusak kmk rah kampung pandei minum aik kopi.. Sbb ya atuk kmk merik namanya copycat.. hehehe...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

hahaha..ragedd eh pusak ya..pandei mnuma aek kopi ndah..ahaha..pusak rh umah kakak kmk suka 100plus..wahaha. :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

baiknya solehah sb sapot bdk 2..aa betul ckp solehah..kita nk tegur xlehla nk wat cmtu kan..ksian budak 2..hani ada msalah kit,2la blog selalu sedih je.. :(

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@haniey

dh xde org len nak sapot haniey..solehah je lah sapot budak tu..kesiann.. :(

ermm..msalah ngn ehem2 ke??

... said... [PLEASE REPLY COMENT]

as salam..boleh bagi link adik tu. meh kawe tolong dia jadi author kedua. bantu naikkan blog dia.

biasa la..blogger baru.memang bila dia ada baca sesuatu yang dia minat, memang mungkin dia akan copy bulat2.

entri yang dia copy tu, entri ilmu ke??

balas komen ni kat sb kawe eh.

kalau sudi, singgah kembali ya =)

http://fadzli-rt.blogspot.com

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@...

haha..budak tu x on9 dahh..fb pun x apruv :)

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

Dunlah..masik ding ko nubak nawan copycat...mnukar email pun mey taau..hahaha..nuan gik!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

kahkahkah..sai mey tao mnukar email dun??haha

aisya said... [PLEASE REPLY COMENT]

mun mok negur org xboh la mok nganok terok gilak owh.. selalu jak baca mun cdak nganok ya, ada jak benda yg x patut2 juak keluar..

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

dunlah..ko pun mey taau...yg ko taau umur dun 16tahun..mudak agik patut lah..hahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aisya

aok..mena kata dirik..hehe..nganok bkn main..sa bess nya ya..hahaha