-->

Saturday, April 16, 2011

Segmen: Ketika Aku Kecil


KLIK SINI KALAU NAK JOIN :)


5 perkara nakal yang dilakukan semasa korang kecil dulu!
  • ponteng kelas matematik *sebab tu kot aku kurg pandai matematik smpai sekarang.haha..memang biasa dh ponteng kelas matematik dr drjah 1.haha.
  • jalan merayau dlm kampg malam2..biasa la tu..budak2..ekeke..
  • baling angsa jiran guna batu..wakaka.. 8*trauma lahh kena kejar angsa..gaga.. :)
  • eh.aku rasa tak nakal sangat kot kecik2 dulu..hee..
  • adoi..dah cukup lima jugak kan?>>hahaha

5 permainan yang dimain masa korang kecil dulu!
  • main tarzannn  *panjat pokok.haha..
  • aaa..main polis polis..gerak khas gituu..ngee..
  • eh.dulu kecik2 aku suka main layang layang..
  • mandi sungaiiii...haha  *eh.nie permainan jugak eh??
  • haaaa..main kaki tiga guna slepar jepunn..hehe :)

Pengalaman pahit semasa korang kecil?
  • pengalaman pahit masa kecik dulu tak banyak..paling pahit..aku nyaris kehilangan tangan kot...eh2..bukann..patah tangan..eh2..tulang lah,..masa djah 4.aku tak tau pun tangan aku somethingwrong.haha..pegi jugak skolah..sehari aku takut nak bgtau mak smpai biru2 tangan woo..kalah tangan mayat *korang try imejin jap..masa djah 4 tu. aku jarang masuk sekolah..awl tahun..n hujg tahun jk masok..sebab..sebab..selalu tukar hospital..konon2..tangan aku tu susah nak sembuh la..demm.aku ingat.memag sebelah tgn aku hilang dah masa tu..nasib baik dapat balik..ambik test pun aku kat hospital tau..haiyoo..sangat kesiaaaannn.. *err..tangan aku tu..sebab aku maen tarzan ngn kazen laki..panjat pokok..adoi..lepas tu..dua2 sama patah tgn..hahaha..


p/s :okei lah..tengok..malam malam mcm nie baru aku dpt update blog..ayah dah tido..so pinjam lptop dia kejap :) 

11 comments:

me_nazri said... [PLEASE REPLY COMENT]

dtg melawat dari segment ketika aku kecil...

nice sampai biru tangan sebab patah. melampau kot :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@me_nazri

haha..mne tak biru2..lebam2..petang ahad jatuh dr pokok..petang isnin baru bgtau mak,.wahaha :)

saie PUYIE said... [PLEASE REPLY COMENT]

saya pun xske matematik jgak ;p;p

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

keh3.. kene kejar ngn angsa..
2la usik angsa lagi.. haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

msa tu nk test power je cik ezy.hehe..mklum lahh ..atlet sekolah..haha

Nazim Nasri said... [PLEASE REPLY COMENT]

boleh bahan ni hahaha
kena kejar angsa BHAHAHAHAH :p

kesian dia. thx :P

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

grr.cikgu nie..smackdown skali bru tau..hahaha *gurau je..eh..xla..btol lahh..haha

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

samah lah kelo 2 eh...kau mai suka matematik..even pnyelesaian mudah matematik pun ko mai taau..hehehe