-->

Tuesday, April 12, 2011

SEGMEN : DIY


okei.nak jugak join segmen ahdek azim.hahaha..
kalau korang nak join jugak.KLIK SINI.


10 fakta tentang diri saya.
  • nama saya SOLEHAH BINTI WAHAB. saya tak tipu lah.. *err.org slalu ckp aku tipu & sengaja guna nama solehah..weekk..tak tipu lah.
  • umo saya 21 tahun..pecayalah..tapi..saya blom dpt mengundi..sebab..belom genap.haha.. *org slalu ckp aku nie budak bwh umor..haishh..nasib..nasibb..
  • saya tak takut raksasa..tapi takut wehh ngn ulat gonggok..yeeee..\\(*_*)//
  • saya suka bisnes.tapi tak pandai math..saya tak suka design..tapi saya suka photoshop..haha.. *fakta sangat ke??haha
  • dalam sebulan..tak sampai 8 kali saya duduk depan tv..sebab..saya suka tengok online..wahaha..
  • saya tau saya sangat setia  ..sebab tu smpai ari nie saya single..ecehh.. *nie fakta jugak eh?agaga..
  • saya lebih suka makan oreo dari makan nasik??haha..err..boleh laa...
  • saya susah nak tido malam...petang..err..pagi baru tido..wahaha.
  • saya tak suka sakitkan hati org lain..awak..awak tau tak..betapa saya berusaha nak jaga hati awak & awak dan awak..awak tau tak?? *errk!tetiba jak bhh.hehe
  • saya tak suka buah durian..tapi..saya suka keropok durian..aiskrim durian..haha..


  10 perkara/perkataan yang selalu saya sebut.
  • err..??
  • eee...
  • haishh..
  • eleyhh..
  • yelayela..
  • boleh je.. *nmpak sgt aku boleh buat semua keja.haha
  • grrr..
  • mengei
  • ngek.
  • aaaa...


 10 perkara “pertama kali” dilakukan dalam hidup saya
  • pertama kali saya dapat duit RM3000..saya beli lptp beharga RM2399..demm!nak beli handphone baru pun tak cukup lagi dahh lpastu..
  • pertama kali saya bukak blog NAZIM NASRI . saya menangis sebab muka dia sama mcm ex bf  yang paling saya sayang..SILA RUJUK ENTRI NIE.*kalau tak faham...err..tak paham takpa lah..ahhaahaha..
  • pertama kali saya dapat hadiah befday dari ayah..LG CHOCOLATE..masa sem 1 dulu.ngee :) *sayang ayahh..selalu dia bg hadiah murah2 jk.wakaka.. :p
  • pertama kali saya accident..kena langgar kreta...saya mcm org gila nangis dorang bawak pegi hospital..family semua tak dpt contact.. :( *saya fobia guna motor..err..
  • pertama kali saya gunting rambut pendek setelah sekian lama berambut panjang.. *rasa nak nangis dalm saloon..huwaa.. *skarg dh pendek laa..
  • pertama kali saya guna silkywhite..kulit muka saya mengelupas abis woo..jadi..saya setia dgn garnier..ngeee.. TAKE CARE..GARNIER.. :)
  • pertama kali saya ada brodbend celcom sendiri lepas abis SPM dulu..masa tu belom ada usb mcm pendrive tw..bsar ckit modem.wahaha. *terima kaseh ayahh.. 
  • pertama kali saya buat tempahan header + template dulu..baru setengah bulan dah dpt 100 lbeyh..hahaha.. tapi sekarang..sebab lptop rosak..hilang lahh sumber rezeki..haha..
  • pertama kali saya dah mula hilang idea buat entri....
  • pertama kali..memang dah abis betol idea nie..mcm kering sangat dahh..wahaha.. :p

p/s : header kat ats tu..akak solehah buat kan?kan?hahaha

18 comments:

SyedGraphiX said... [PLEASE REPLY COMENT]

HAHA..sengal..x suka design tp suka photoshop XD

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@SyedGraphiX

okei ape.hahaha... :) faktaa la tuu..wahaha

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah setia?
auww... meh jdk akk ipar cik ezy..
tolong pinang utk abg cik ezy..
haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

awak..smpai hati awakk..awak ckp saya senget..*smackdown bru tau.haha

Nazim Nasri said... [PLEASE REPLY COMENT]

hahaha pertama sekali nk ucap terima masih. kedua sekali terima kasih utk header tu, ketiga sekali kelakar lahhh. HAHAHAHAHAH

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Nazim Nasri

erk.samasama banyak kali.. :)

*aaa..klakar ek??

Ihsan Arifin said... [PLEASE REPLY COMENT]

pertama kali ku.....ewaaahhhhh ;D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

pertama kali apa pulak ko nie ihsan?haha :p

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

excident buyak langgar kreta?ng an sawak excident?teruk ka?

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

masa ko ptkel tg cbo swan city sabei cekgu..huwaa..sasik ko..dh la to cnah mlggr...mlm mrk fmly ko knah contact..dh tepon xbey betri ubg du. :(

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

aniss pun tak suka durian! hahaha =) kak, suka oreo ea dri nasi... pelik pelik...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

haha..pelik kan??kan??wahaha :)
abes duit asek beli oreo je..ehehe

Ihsan Arifin said... [PLEASE REPLY COMENT]

ghongak gigi banyak telan oreo ;D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

x ghongak pun cikgu.haha.. :p
lpas mkn..berus gg lahh..hahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

memangg sedap..aiskrim + kropok durian sgt sedap.haha