-->

Thursday, April 21, 2011

pandai jugak dia nak merajok..cehh!

hai..hai..bye..bye.. eh2..haii..  :)
aku tengah eksaited sangat nie..baru petang tadi aku dapat ber SMS bersama
sama kawan kawan tersayang...rasa rasa..dah dkat 2 minggu kot aku jarang
on henpon.sebab..banyak masalah sangat...merajok kot..ehehe..




aritu..lepas aku eksaiteddd sangat nak tukar henpon baru..
henpon kesayangan aku sekarang nie..buat hal..asl on jk..
NO NETWORK..ngek kan henpon nie??aku dah semangat dah nak 
hantar kat kedai aku beli dulu..takut rosak or problem apa2..
lagipun..maseh under waranty..so..free lah kot.haha  :)
nampak sangat henpon nie kuat merajok!!haishh!


tapi..petang tadi...dengan kuasa ajaib entah dari mana datang..
tetiba ada NETWORK..aku try masuk sim CELCOM..OKEI..FULL..
MASUK KAN DIGI..OKEI FULL JUGAK.haha..cepat cepat aku
lepaskan perasaan gembira aku tu dengan menghantar msg yang banyak kepada
kawan kawan tersayang....syukur alhamdulillah..tapi..aku memang tekad..
minggu depan..aku nak jual henpon nie..lepas tu nak beli henpon baru,.
wahaha..tak sabar..*opss!harap2 dia tak merajok lagi ngn aku okei.




tapi..maseh ragu ragu lah..henpon nie..dah okei 100% ke??hehe  :)



 *aku rasa..kalau entri aku xda gmbr..mcm  blog aku kurang protein jak.hahaha..
penat laa..seharain bejalan,,, :)

8 comments:

[sutera kasih] said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehe pndai jgk enpon tu mjok kan..dgr2nya nk knk jual, alu ngidup diriknya haha






*baruk tauk info ya..duhal krg mkn mknn beprotein mun kuku lmbt pnjg...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@[sutera kasih]

yalah tekk..ngek enpon ya..haha..

aok..yalah kmk baca lm buku cosway petang tek..hehe.. :) nasib kuku kmk cepat pnjg..bmkna kmk tk.ckupprotein..ekeke..

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

handphone merajuk sebab akak pernah buat entry nak beli handphone baru... hohoho~

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

haha..mybe kot..entah2 dia ada blog jugak,.haha

Amni said... [PLEASE REPLY COMENT]

mena... hp kamek pun pandey merajuk aie... pa mek madah nak meli hp baru.. dah mek beli... alu sik mok nya dipakey kamek.. tapi kakak mek pakey, okey jak pun.. hahahah...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amni

haha..klak diam2 jk lah mun mok tuka tepon..sak nya x majok gik..ehehe

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

enpon mmg pndai merajok..
kalo nk beli baru jgn ckp..
beli je.. baru la enpon lame xmerajok..
ekeke

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

aritu dah bawak g kedai..nak jual..
then..dah bagi kat tgn tauke kdai tu..dia ckp henpon xda network..baiki g repair dulu..lpas tu.dah balik dr kedai..okei..ngek la tepon tu.haha