-->

Saturday, April 2, 2011

okei.saya malas + saya tekad + dah balik rumah.

aaaaaa..emmmm...aku tak dapat tido malam nie..
smenjak dapat surat panggilan intrview tuttt..buat aku fening..
*malas laa..sangat malass..lejuk..borinkk..


tak perlu lahh aku bgtau intview apa..ckuplah aku ckp..dpt surat intrview dr SPP.grr..
*taktau SPP tu apa??dahh..sila search google..aku dalam mood malasss..


dahh..taknak lahh pk pasal tu lagikk..buat hati tak tenterammm aman dan damaiii selalu.
so.pagi pagi mcm nie..aku tekad..petang nnti..aku nak buat cucur jagung..walaupun xda jagung..
aku pegi beli jagung dalam tin..*tngah mengidamm sangatt laaa..huwaaa...

ohhyepp.aku dah kembali ke rumah sendiri..haha.dapat goleng2 atas katel sendiri.haha


pagi nnti..nak pegi rumah org kawen..tett..kawan adek aku beb.umor 20  :)
awal jodoh sampai..bagusss.. semoga bahagia..hehehe..
malam nnti pulaks..aku dah plen nak pegi dating dgn boyfriend..c ajiq & aidie.haha..
sangat rindu dgn budak 2 org nie.hahaha..maklum lahh..aritu..bz nak siapkan final project.
*demm.aidie msg : "ehem2..lapar lahh..rasa nak makan satay daro.." -nak mintak aku blnja lh tuutt..


tapi.last2..dorang jugak yg blnja.hahaha..gentlemannn knnn..hahahaa
okei..saja nak publish entri.mna tau kot2 hati aku yang tengah gundah gulana nie terubat jugakk.

p/s : hari nie mirul konvo.jeles ai.. *trus lupakan ai yg jaoh di mata nie.haha. mesti mirul bz..mklum lah..org konvo..haha. selamat berkonvo je lahh bebehh..selamatttt..hee  :)


ehe.aku dah aply poli aritu. programming + networking.. 
*dua2 otak aku masukk..tapi..networking lagi masukkk..lagii senanggg kot.haha.
doakan aku dapat poli kuching & bukan poli di semnjg okeh..aminnn... 
*tak sanggup nak pisah ngn fmly..okei.aku mesti dapat.yakin solehah.yakin pada diri sendiri.aku borink dah duduk rumah..last2 aku kawen baru tau.hahaha..

10 comments:

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

aminn :) lau akak dpt semenanjung, jemput datang umah yer!! hehehe :)

Amiey White said... [PLEASE REPLY COMENT]

kawan adek kawen =.="

amiey x kawen2 lg . sob3

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

@? solehah ? hohoho~ jauhh.. terengganu.. hahaha :) ade mase datang lah.. nanti kite jumpe yea!! aniss yang add kat twitter tuhh.. BIRUKASTURI !!

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

msti boleh pnye!
go solehah go!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

ohh.okei..insya'allah jmpa aniss..hehe :)

Salfiza said... [PLEASE REPLY COMENT]

sy doakan solehah dapat poli kuching..ameen!yeay! ^_______^