-->

Thursday, April 14, 2011

mungkin esok..mungkin malam nie...mungkin selamanya..


selamat malam & selamat hari khamis.
mungkin esok..atau malam nie..pc yg aku guna sekarang nie..dah kena tarik..
maklum lahh..pc pinjamm.. mak dah nk guna dh pc nie ha..
berkemungkinan besar..aku tak dapat nak bukak ADOBE PHOTOSHOP lagikk.
dan otometik..keja design mendesign aku terkubur begitu sahaja lepas nie.

RUMAH SOLEHAH TAKDA PC OR LAPTOP LAIN??
(ha..sapa tanya tu.nie aku nk jawab..)

ada bahh..ada 1 lagi pc kosong..cuma..organ dalam pc tu belom okei.
aku dalam proses menukar organ dalaman pc tuutt..laptop..memang ada lah..
satu lptop ayah..satu laptop family (*maksudnya..semua boleh guna yg nie.haha)
tak kan aku nak guna laptop ayah kn..dia pun buat keja jugak..haiyaa..
satu lagik..laptop nie.. *ceh..aku ada ambik gmbr..jap2..haha


nah..sangat comel kan??di sebabkan sangat comel..susah weyh nak buat keja nie.
setakat nak update status fb..twitter..boleh la..kalau nak bukak blog..fhm2 je lah klau
resolution kecik kan..blog yang cantek.hensem..boleh jadik hancuss.. anda fhm kan?

so.kesimpulan yang dapat aku simpul kat sini..aku mungkin jarang update 
blog nie & blog EMPAYAR BINTANG TIGA lepas nie..
mybe..kurg dh nak publish entri setiap hari...so..aku huhahuha kt twiter + fb jk..

SORRY.ENTRI NIE MEMANG PANJANG.


malam nie.aku tengah menghepikan diri..template yang di order semua dah siap di uplod.sebelom pc nie kembali ke pangkuan tuan nyyaaa.. ada laa beberapa lagi nak di uplod..so.sabar ye.malam nie jugak buat...takut esok tak sempat..

btw..12 hari lagi HARI BAHAGIA.tengok countdown kat ats tu..err..neves lah nak bertunang..auchh!auuumm..hahaha   *biar betol betunang??nanti aku uplod jugak lahh 
gmbr tunaang aku yang hensemm tuu..haishh..sabar okei..bawak betendang dulu kaki tu. :p


p/s : korang faham tak gelora jiwa aku sekarang nie yg tengah tggu laptop aku sendiri 
kembali disisi..nak nangis pun ada jugak..tapi aku tabah..aku kool.so.aku tak nangis.wekk.

14 comments:

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

aik!! sedih lah.. aniss kan pembaca setia kak solehah.. akak kena update jugak blog setiap hari.. nak taw sal akak! ;(

pisstt.. hari bahagia? hari ape akak?

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

yelayela..tgh sbr nie..bagi la pc 1...haha..klau x dpt pc..lppy pun okei jugak..err..kalau dua2 xda.. mintak m&m 2 bgkus je lah..wahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)
huwaa..teharu...nak nangis la..heee..hari bahagia..kn dh ckp ats tuu..nak betunang..ngeee :) *nnti akak uplod gmbr ye..hehe

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

ala.. xbest la kalo solehah xapdet..
huhu..
akk jeles la solehah nk tunang..
lg cepat dr akk ni..
aish..
nk tunang jgk la..
haha..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

sbr je kak...tggu je org dtg meminang kt umah..ekeke :)

syairahmohdanuar said... [PLEASE REPLY COMENT]

sedih kalau blog hancus bile nisbah x betol.hikhik :D

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

nak bertunang?? serius? ingat main main jea... upload gambar eaa.. tak sabar nak tengok... =)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@syairahmohdanuar

haha.memg pun hancuss..dh nisbah x betol kn..wahaha

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

ko bak jajak laptop ko..apple macbook white.luk?hahaha...