-->

Friday, April 8, 2011

mendiamkan diri..



tak salah kan kalau nak diamkan diri seketika..
terasa hati.kecik hati.sakit hati lah bila org tak pandai nak hargai
apa yg kita buat untuk dia selama nie...
tak larat dah nak buat dia bahagia..cukuplah..


penat dah berusaha.penat nak jaga hati & perasaan..
susah bila dulu kita di beri peluang kedua..tapi..dulu tak sama mcm sekarang.
bila kesalahan yg kita buat jadi sebab kita diamkan diri depan dia..
sangat lemah kan??hmm..
*susah kan bila kita ada buat salah ngn org??mcm memo ckp..
"what goes around come around..hukum karmaa.."
err..adakah ini hukum karma??tidak.entah..entah taktau,,


saya tak sekuat mana pun nak kekal mcm nie smpai esok.esok dan esok..
saya takut hati saya hanya tinggal serpihan yang kecil jk nnti..
tak cukuplahh saya nak bagi kt orang yg lebih menghargai saya kan?
bagus daripada hati saya tinggal serpihan yang kecil..
saya hilangkan diri dari mata.hati dan perasaan awak.
"kitak sik asa besalah ka??"


hmm.tak lama lagi..aku nak tukar url & nama blog baru lah..nnti infom2 ngn korang okei..




sekali sekala dgr lagu mcm nie.

10 comments:

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

jangan xinform. oke. uhuuu. kmk pon nk ilang juak la. bukan ikot sapa2. or ikot ktk. p ada sebab. hehe. silent is golden. kan. ehehe.

knk mention juak nama kita. :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk pon dear. p ya dah cara nya molah kta. kta boh blasa nya cmya. sak nya. ya jak gk cara. kmk ukan nya kuat juak. p bila ada yang maseh mok tolong kta, syg kta, sahabat kita, ya apta tolong kta kuat. pengalaman ajar kmk dear.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel
xpat polah apa..sabar jk lah deng..hmm.. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

betol tu ihsan..hehe
*eh2.rasa dlm upin ipin pulak.haha

Ihsan Arifin said... [PLEASE REPLY COMENT]

haha ! upin ipin cumil lah !
gerammmmmmmm ;D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Ihsan Arifin

teringat ngn ehsan kwn upin ipin tu haa..hehe :)

man said... [PLEASE REPLY COMENT]

Berdiam diri mengingati Allah membawa ketenangan.