-->

Tuesday, April 5, 2011

kadang kadang...

kadang kadang..
dia tak tau pun  dia boleh buatkan org lain risau sebab no message.no calling.hmm..what should i do?tak boleh nak buat apa apa kn..dah memang mcm tu,,sebab..aku pun mcm tu jugak..grr..
kadang kadang,.
dia mcm takda perasaan .tapi..maseh sayang..mcm mna tu aa??dia ingat dia bagus sangat kot..smpai perasaan orang lain di abaikan.ihateyou!
kadang kadang,,
aku malas nak pentingkan dia sebab dia tak penah anggap aku nie seorang yang penting pun..hmm..tak suka lah mcm nie..tapi..maseh jugak sayang,,

 kadang kadang..
aku benci sangat sangat dia nie..tapi..hati maseh sayang..walaupun dia tak sebagus mana pun..jahat..degil pun mcm aku jugak..tapi...semakin hari semakin sayang,.,auww!
kadang kadang.. 
dia benci aku..aku pun benci dia jugakk!err!ihateyou laa!tapi..dalam diam..kami berusaha mempertahankan hubungan..sebab tu  semakin hari semakin sayang..
 TAPI..DI SEBAB KAN KADANG KADANG TU..

tak salah kan kalau kita lepaskan sesuatu yang kita sayang walaupun hati mcmm..errr..ntahlaa..

*ntah  laa..apa motif buat entri nie...

17 comments:

♥suNa husNa♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

dear... i noe u feeling. akak pun pernah alami. sometime better kita lepaskan dari hati berserabut dok fikirkan pasal dia. sayang tapi kalau hati tak tenang....

akak doakan solehah baik2 aje tahu...:)
bstrong dear.....
xdak dia xpe..Allah da.famili kita da kawan2 da.mnerul pom da..ehehee...

Nabila Shamsudin said... [PLEASE REPLY COMENT]

akak, button older post nabila pn prob jugak cm aniss tu.. tolong ye kak... :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Nabila Shamsudin

okei bila..akak buatkn tutorial how to fix..ecehh..hehe :)

Nabila Shamsudin said... [PLEASE REPLY COMENT]

thanks.. eh bukan akak kn.. same jela umo...hehe

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

kdg2 lepaskn sesuatu yg kite syg tu akn buat kite lega..
mgkin jgk satu ari nt akn buat kite bhgie..
ade hikmah disebalik sume yg terjadi..
=)

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

akak, sabar okay.. aniss taw akak orang baik.. mesti dapat orang baik untuk akak.. em, aniss ade buat enrty pasal akak :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

aminn dpt org yg lebih baikk..heee :)

*eh.ye ek..jap2.nak g blog anis.haha

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

mek paham sa ktk ya. bb org penah mdh n perkara mena, xsemesti sesuatu yg kta syg or cinta ya kita alu dpt mpun nya. xsemesti kita bencik, kita pat lari dari nya. mena x?? so, berserah jak laa. kita xpat polah pa juak. wlpn maseh syg, tandah jak. mun dpt smpe bila2, bair jak.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

tgh beserah lh kmk tok dear :) ngga lah klak..sush juak mok padh aie..hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Imran nyambek

lepaskan peluang nak becuti g paris..haha

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

chayok chayok dear! u can do it. :)