-->

Wednesday, April 20, 2011

BETUKARRRR...TERIMA KASEH PHOTOSCAPE..:)

TENGOK.BLOG DAH BETUKAR WARNA KAN??KAN??
BOLEH LA KOT..CANTEK LAH JUGAK..SEBULAN SEKALI MESTI 
TUKAR WARNA BLOG NIE.HAHAHA.. KALAU MCM NIE LAH AKU BUAT
WARNA DALAM BILIK..SAKIT BADAN TIAP BULAN ASEK TUKA CAT BARU.
HEHEHE..OKEI..TENGOK..TENGOKK..



ohmg!so comell kan??hahaha  *perasann..tab nie aku buat guna potoscape jk.
maklum lah..sekarang nie..aku takda potoshop.ekeke  :) comel tak??auww!hahaha




nie satu..korang tengok kotak komen aku..comel jugak kan,..
dah try tutorial cmane nk highlightkan coment dari blog author??
kalau belom..CEPAT CEPAT.KLIK SINI & TANYA FARID.HEHE


p/s : perangai aku buruk kan..suka menunjuk nunjuk.haha..takpa..korang nak jugak,,.aku dah bagi link.try lah..kalau nak coment box anda comel mcm saya..huahuahuahua!!  :)

14 comments:

Raji berkata said... [PLEASE REPLY COMENT]

blog kau ni slalu buat ak jeles..
bila nk wat contest dpt layout free nih
hahahah xD

eh ak gne yahoo jgak owh @.@

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Raji berkata

haha..slalu ke??agaga..
nk buat kontes??tak penah terpk pun benda mcm tu,haha..

haish..cepat lahh tukar gmail..hehe :)

aNiss :):) said... [PLEASE REPLY COMENT]

comel nyer blog akak =) comel! comel!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@aNiss :):)

ehehe..comel ke??terimakasehh aniss..hee

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

terer mo eh...tiap2 minggu btukar kulit.ko jgn bak btukar,bak mnukar email pun ngok ngek..kehkehkehkeh

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

terer ano kah..wk menukar kulit makh..haha..gen an dah en mo cekgu?sadik gak..mey tao majeh2..hehe

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

gen an?baruk gen mbina gmail...hahaha! saya malassss...tolong buat untuk saya...hehehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

aduh.mrk gen du..hahaha..kenah2..send makh tg twiter nh mun bk madak ko menak..ehehe :)

[sutera kasih] said... [PLEASE REPLY COMENT]

kacak ehh tab ktk dek..hehe guna software apapun, janji kreatif, konfem kacak !!! :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@[sutera kasih]

yalah tek..ngenang nasib dirik..dah lptp rosk..potoshop xda..nasib potoscape ada juak..hehe..btw.maksehh.

muhsin.aminudin said... [PLEASE REPLY COMENT]

nak, simple2 je pon ok. nk link satu ag blog & home je.

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

comel giler..
haha..
tlg buatkn utk cik ezy..
keh3