-->

Tuesday, April 5, 2011

aku sedang bukak folder lama..haha



rindu nak letak benda mcm nie dalam bilik ..dulu tiap sem memang suka buat mcm nie..
*sedang merindui politeknik mukah sarawak.



nie aku ingat lagi..nie note aku masa sem 2..januari 2009..msa nak final exam.
nie subjek repeat wo..aku gagal DIGITAL SYSTEM.chett!!!*sebab aku xtend smpai sem 5.



nampak mcm senang kan??haha..nie final projek COMPUTER NETWORKING. 
memang tak tidor buat..sebab..tajuk keja grup kami memang senang sangat.haha
*bes lahh lectrer nie kan?/senang kan?kn?haha


nie henpon kesayangan..masa guna baju PINK woo.iloveit..dah brapa thn aku guna.


nie masa dia guna baju YELLOW..sebab masa nie dia nk kawen ngn anak raja..haha




entah..taktau motif apa gmbr nie..mcm kiut..ambik masa pesta pantai ari tu..


nie lagikklah..suka suka nk ambik.haha..tu lppy kakak aku lah..


NIE.PALING AKU RINDU..MATANYA YG BULAT BULAT..TAHI LALAT..HAHA
RAMBUT YANG PANJANG MENGURAIIIII..HEHE..SEXY LIPS..WHOAAAA!
I LOVE YOU MYSELF.HAHA..DAHH..
*solehah tipu..taknak dah kawan..memang penipu..grrr


eh2.untuk entri yang lepas..tak sengaja lah buat entri pasal perasaan.hehe..btw.saya okei aja deyhh..terimakaseh sayang sayang ku :)

7 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

rindu jgk zmn blaja dulu..
wuu

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk rindu juak zaman mek blaja lok deng. nyesal sik blaja mena2. hehe.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

hehe.dh abis blaja bok nyesalkak yann oh/hehe :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

yerr. rindu juak time bangun aher nak turun kelas. :) even kelas dekat jak dengan asrama.