-->

Monday, March 28, 2011

okei.last entri.

apa salahnya aku berehat sekejap dari buat/publish entri di blog sendiri kan?
entah.aku nak siapkan semua tempahan..malas dh nak buat entri dlm blog sendiri.
tak buat entri..tak bermaksud aku tak bukak blog..
cuma.malas dah..nasib baik tak delete blog..mcm aku buat ngn facebook tu lh..
hmm..kalau nak contact..via fesbuk EMPAYAR BINTANG TIGA jk okei..


stay jauh dari mak ayah buat aku rasa mcm kosongg ckit. (jauhh ke??)
sedang berperasaan rindukan rumahh sendiri + eh!rasa nak nangis pun ada jugak.
hmm..entah2 mak tak dapat ambik aku kat cnie minggu nie..
maklum lah..dah bz..hmm.. (dalam hati ku bekata..kan bagus bulan nie kakak beli kereta,,huwaa)

*semalam aku kol mak.dia ckp kt sekolah adek sebab ada hari permuafakatan..
dulu.aku dari form 1 smpai form 5 duduk hostel.mak tak penah pegi pun...
tiap tahun laa nak nangis masa hari pibg.sebab tengok mak ayah org lain semua datang.. 
hmmmmm...



p/s : nak layan lagu goodbye by air supply lahh..grr..







TO MOHD AN-NOOR : SORRY KITAK *TAUKK KITAK BUKAK BLOG KAMEK BAH.

10 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

ala sedihnye bace entry ni..
sobss..

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

huhu...jangan berkecik hati adik :)

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

ececece..burak ke sedih kan dun umikkk aaa..hehehe!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

adess..laju2 ko mlbk tg kawn ko no mksud burak du.haha..

Amni said... [PLEASE REPLY COMENT]

facebook boleh delete meh? boleh deacctivate jak nak? ehehheheh....

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amni

boleh2..ada link pakei nya delete acc fb ya.. carik ktk dlm tnet,,
how to delete facebook acc..hehe :)