-->

Wednesday, March 2, 2011

i am not sure laa... [ PART 2 ]

alhamdulillah..dapat jugak aku meneruskan thread entri aku untuk part 2 petang nie..

PART 1 <<-KLIK SINI

since november 2010..aku mula aktif berbelog kot..maklum lah..dah abis poli.aku nak
keja mak tak bagi..huwaa..so.aku duduk diam diam kat umah..grr..masa tu la banyak
aku gunakan untuk explore segala benda dalam dunia blog..(smpai arinie x abis xplore)
hahaha...aku ingat lagi..masa tu..aku selalu buat header free..sapa nak..memang aku bagi
jak lah..adakah mereka berpuas hati??jawapan adalah YA kot.haha..nanti dorang jawab
sendiri.aku ingat lagi..sapa yg dapt header free dari aku..paling 1st tau..jengjengjengggg..
ALIAAA. aku bukan setakat bagi satu..aku bagi dua sekali... dari ctu..alia promot blog
solehah tau..tengs sangat sangat..sebab dia aku makin semangat nak berbloging..
nie header aku buat masa dulu dulu..sorie klau tak cantik.cyes.aku baru nak pegang
bnda photoshop balik..so.begitulah hasilnya...tadaaa....



(teharu sangat alia masih guna header tu smpai sekarang..)

dah buat ngn alia..aku buat untuk kak mia pulak. oh.korang tau tak.kak mia pun sumber
aku untuk berbloging mula mula dulu..hehehe..sayang kak mia :) 

(kak mia pun maseh guna smpai sekarang jugak..huwaaa...)

betapa dorang banyak membantu aku okeh..sebab dorang bedua.blog aku UP cket.haha..
korg faham kan?kan?ekcely..ramai lagi yang dpt..so.aku letak yang 2 terawal dpt okeh
.hehehe.. :)

yeaahhh..meh aku cta pasal blog EMPAYAR BINTANG TIGA pulak.ohmg!
aku sendiri pun smpai hari nie..tak sangka dapat jadi partner blog 


psstt..aku jumpa mirul masa blog larian.haha..klau tak salah..kami sama rumah no.
30..maybe kot.hahaha.mcm mna boleh jadi partner??malas nak cta ah..agagaga  :D 
ekcely sblom nie.aku tak penah pun buat tutorial..dulu..kalau ada yang request..jawapan
aku mcm nie lah.."sorry sangat2..solehah tak reti nak buat tutorial laa".. see..
tak reti kan?..tapi sekarang,kat EMPAYAR BINTANG TIGA nie lah aku share apa 
yg patut..lagi lagi untuk newbie.aku faham sangat perasaan dorang..sama macam 
perasaan aku mula mula buat blog dulu dulu..kan?kan??

nie header pertama di hasilkan semenjak aku join EBT.(mirul yg buat..haha)

okei lah korang..nanti aku cta selanjutnya...dan..smpai sekarang..aku tak pasti lagi.
kenapa laa aku buat entri mcm nie.haishh...mlm nnti nak pk lah...grr...

12 comments:

alia shahira said... [PLEASE REPLY COMENT]

awwwwwwwwwwwwwwwww :") terharunyaa! heeeeeee. ade gmbar kite plak tuee. eh salah. i mean ade header kite plak tue :")

btw kite suka gilaaa oke! jangan cakap x cantik ^.^ hehehehe. suka promote kat kawan kite yang awak hebad gila buad blog! heee ^.^

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

sume cantek2 header tu..
sobs..
nk jgk boleh?
ekeke

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@alia shahira

isk..isk..nek atas katel jp..nanges bwh bntal bushuk..hee *teharu sngat.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy
hehe..nnti dh xwat pape dh..solehah wtkan ye cik ezy..

Dakjaat said... [PLEASE REPLY COMENT]

mok geng ngn miak tok eh.. hahahaha :P

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Ktk kreatif eh.. kacak2 jak header polah ktk..

muhsin aminudin said... [PLEASE REPLY COMENT]

stail.. neway. slmat berblog sepanjang zaman

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

wah..berbakat la adik solehah..
sume cantik2 belaka header tu..
nak minta buat boleh tak..

adik akak nak add adik dkt FB..
ada akak nak bincg skit2..leh ker? :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

xda lh..biasa jk..tok okei ckit..ya mula2 dlok..hee