-->

Tuesday, March 1, 2011

i am not sure laa... [ PART 1 ]

"i'm not designer la.. insya'allah.designer wannabe..  saya tak mampu lah nk lawan anda . ini cuma partime as penganggur di rumah.designer itu bukan lh cita cita saya.cuma..
minat saja bahh.."..bila dia berkata..  :) = petikan kata kata dari facebook shesolehah.. 

hahaha..teringin pulak nak buat thread entri  malam nie.(ntah btol ke tak bahasa aku nie)
bukan untuk sesiapa.untuk diri sendiri..aku nak cta dari mula mula boleh?

Semenjak aku berblog pada tahun 2010.masa tu,maseh d poli lagi..nk ckp aku updet 
entri tiap ari..xda laahh..line intenet kat poli tu..mcm ngek jak..klau kt blok b4 dulu..
memang laju jak line..tapi,.dah masuk last sem.aku dapat b2..line mcm ngek sangat.
then aku terpaksa extend sem (grr.xmalu.haha)..dh extend..maseh jugak dpt blok b2.
so.aku pasrah..wifi kt bilik belaja pun xdpt pakai dah..watdengek btol..so.kesimpulan
di sini yang dapat aku simpul simpulkan..masa tahun 2010..januari smpai july kot..aku
memang jarang bukak blog..dulu..aku tak la ketagih sangat mcm makan pil pangkah
tu.hahaha.aku x layan benda cmtu.kawan aku kat sekolah dulu suka layan.tapi..dlm
bulan november.pengajian aku d poli pun dah abis..hishh..korang boleh imejin tak,.
aku masok poli satu sem=6 bulan = 1 subjek.watdengek la kan..tapi.aku tak kesah..
tu semua sebab aku wat hal masa sem 1. nak patah balik.xda guna laa solehah..huu.
lagipun..dulu..aku memang suka stay kt poli..walaupun rumah aku x jaoh sangat dr poli.
hujung minggu.memang aku jarang balik..sebab..kat rumah xda kawan doe. :)
paling aku ingat ngn blog nie..aku breakup ngn sorang bf aku dulu.sebab..aku cakap
dalam blog..yang aku nie borink dah bekapel..haha..apa lagi?dpt mcg.."kalau dh 
borink..x payah la kapel.."...haha..kantoi kitak ehh... :)


p/s : sebenarnya aku maseh tercari cari morif aku buat entri nie..so.nnti aku smbg 
dalam part 2.nak cta dlam satu malam nie mcm tak cukup okeh :) 


6 comments:

Anak Gemilang said... [PLEASE REPLY COMENT]

:)
life as a pmu student was so sweet..
im proud of it

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

yes..saya rindu ayam goreng gerai 8 :)

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

rindu pulak mase duk poli dungun dulu..
iskkk

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

sama mcm kak rien dulu pun memang x aktif..sebulan sekali baru buka blog..ngee..thn 2011 ni bru aktif..sbb x sebok..:)