-->

Sunday, March 6, 2011

entah la..tak tau..

saya agak penat la..badan mcm nak sakit..no lunch..no dinner..sangat lapr.
tapi..memang xda slera nak makan..td petang..tetdo kejap lepas siapkn template
haniey..format laptp aidie lagi..esok kena bgn awal.dia nk datang rumah..
pstu dia nak pegi poli..siapkan final projek lagi..tepaksa laa aku bejaga mlm nie
sebab nak download driver lptop budak nie ha.dh line mcm ngekngek..

sekarang pn..tngh makan kropok + air suam + buat header nazim + edit template
&& donload driver  depan pc.. *aku kecewa la ngn sikap si dia. :"(.
so.lupakan si dia sekejap..

pening la.tadi syok2 tido mak masuk bilik.bising bising.sebab..bilik aku dah
mcm kapal titanic nak karam tu ha..grr..malas nak dgr mak bising..cepat2 bangun.
kemas bilik.. *cyes.ari nie..bz sgt..dr pagi tdi jalan..petang bru smpai rumah.

dorang mak & adek dah bz packing barang..aku..tak packing lagi..aduhaiii..
kool bebehh... :)

kitak..i miss you laa..kol kamek lok mun ktk syg kamek... (^-^)

8 comments:

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

sory sangat2..ni mesti sb haniey kn solehah bz?maaf ek?rasa bersalah.. :(

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@haniey

xde la haniey..dr pg td xde rehat..sebab tu penat kot..hee :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

betul ke?sory ek?solehah da tgk blog haniey?haniey dr td lg dk renovate ni..hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@haniey

hehe..dh tgok dh..pndai pun renovate kn..ngee

Raji berkata said... [PLEASE REPLY COMENT]

susah juga kerja buat header utk org nih
hahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Raji berkata

yep.sangat susah bila idea xda la raji ui..hehe