-->

Tuesday, March 29, 2011

emosi sangat.

aaaaa...laparrr.. :( okei.aku dalam proses berfikir untuk menukar nama blog + url sekali.
banyak sebab kenapa aku perlu tukar..huhuhu..


kan mak dah pesan dulu..kita bekawan nie..rambut sama hitam..hati lain lain..
aku nie..memang la nmpak takda ciri ciri seorang penyabar kot..tapi..
aku nie..suka jaga hati & perasaan kawan kawan walaupun aku kadang2 terasa hati dgn "dia"
lagi satu..aku nie bukan lah jenis pemarah yang suka bising bising..mcm kakak aku tu lah..
kalau marah cket..pokpekpokpek lah mulut tu ha..tapi aku lainnn..
aku suka diam diam..satu apa tak kluar dari mulut. 
*kawan aku ckp.aku nie jenis pemendam perasaan..erk!biar betol..


aku selalu kna buli..bukan d buli secara fizikal..tapi mental..
di sebab kan perangai aku yang suka sangatttt jaga hati & perasaan kwn.
smpai perasaan aku sendiri aku letak kat tempat lain..demm sungguhh.
kadang2..penat dah nak jadi seorang KAWAN YANG BAIK.
nak jadikk KAWAN YANG JAHAT pulak sekarangg.. :)

tapi.. tak sampai hati yoww!
aku nie memang la bukan budak baikk sangat pun..
tapi,.dalam bab bekawan nie,aku tak suka lahh kawan makan kawan.
org buat baikk..tak penah nak hargai...nanti..buat jahat..aku laa paling layak
pegang watak tu biarpun hakikatnya..tu keja jahat yg org lain buat,...
ciss!penat laa mcm nie.. so.aku tak nak pedulikan dia sgt sekarang,
walaupun tak sampai hati..tapi..hati sendiri pun kena jaga bebbb!

saya solehah bt wahab yang berumur 21 tahun okei.bukan budak2 lagikk.
saya banyak kawann yang lagiikkk baekk dari awakkk..
awak jahat.saya baik. tapi.. org lain selalu cakap. saya jahat.awak baik.
bagus lah kalau lepas nie.kita x payah  sama sama mcm dulu..sebab.. 
saya penat bila awak asek buli saya yg gemok nie .
demm sungguhh!!apa ko rasa??kopi ke milo??
aku mintak maaf.aku memang malas dah nak angkat henpon ..


oh.ko baca blog aku skarang kan??aku tau..ko kan hafal URL blog aku nie..weekkkk..
jadik..sekali aku pandang ke depan..memang xkan pandang ko kat belakang lagi weyh.
jangan laa cta ngn kwn2 lain.aku dah sombong ngn ko sekarangg..
msg pun aku tak layan..koling pun malas nak angkat..
*dah tiba masanya aku jadik sombong kot..grrrr...


kadang kadang..buat perangai jahat aku menjadik2..bukan sebab diri sendiri.
tapi..sebab kawan..aok..kawan laa molah ku jdi mcm tok.grrr...
 
aku mintaakk maaf banyak banyak..aku dah cuba nak jadi kawan yang terbaekkk punyerr.
tapi..aku tetapp jadikk kawan yang terjahatttt punyerr..hahahahah..

7 comments:

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

memo sokong!!! tepi mun tuka, let memo noe bhaa.

memo penah di situasi yg sama. p memo pk, jgn balas keburukan yang penah cdak berik ngn kita dengan keburukan juak. balas ngn kebaikan.

tapi, penah & ada masa kita guna yang jahad pun juak. HAHAHA.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

kmk x suka molah jahat ngn kwn..
tapi..kmk suka diamkn dirik jak..
molah mcm xtauk pa2..
tapi..dalam hati..sakit woo.. :"(

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk penah camya juak. mena jak madah dirik kwn kita. jnji ya, janji tok, p pasya, apa ada? haha. pengalaman ngajar kita. mek tetap syg cdak, wlpn cdak penah polah x baik ngn kmk. ukan jahat. :) sakit memang sakit, bila kita xsada kita terpolah jahat ngn kita, kita asa nyesal pun ada. p cdak penah x asa apa kita asa??? jeng jeng. pas famili, kawan la rapat ngn kita. tapi, xsuma bait nak. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

yalah tek..sush mun ada kwn gia..
tekanan perasaan kmk kohh.hehe :)

❤NazirahMoktar❤ said... [PLEASE REPLY COMENT]

tak penah kena buli..tapi kdg2 terasa diri tersingkir, boleh tak.sebab fizikal diri tak bape cun anggun.hee

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@❤NazirahMoktar❤

haa..jgn la mcm tu..msti konfiden dgn diri sendiri.hehe

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

macam last word ktk ya, jadi kawna terjahat. jum kita ketawa besar2!! hahaha. :)