-->

Tuesday, March 22, 2011

dah berapa lama dahh...

:40: hmm..boleh tak aku cta pasal makanan mlm nie?? sebab..aku mengidam sangat laa sayangg.. :) aku mengidam sangat nak makan kfc..kat tempat kakak aku nie.. takda kfc..kalau ada pun..pegi bandar sarikei..baru dpt makan..:39: bukn apa..aku nie lama dh tak makan kfc..asek asek..mekdi..mekdi.. kadang kadang,,aku dh rasa nak muntah makan kt mekdi.. aritu..pegi cuti cuti malaysia pun makan mekdi..kalau tak..unclebob.lagi sedap.haha. agak agak..bulan nie..kakak aku dapat gaji tak??hmm.. nak ajak kakak pegi bandar sarikei lah nnti.. dapat makan kfc..grrr..dulu..masa kat poli..stay kt mukah.. petang petang..kalau dah teringin sangat..memang aku cepat2 naek bas.. tak tuka baju..pkai kad matrik..pkai heel..*alah!baru balik dr clas.hahaha.. tiada siapa dapat menghalang..jalan sorang pun tak kesah.. dah biasa punnn...ekekeke.. :) so.kesimpulannya..aku teringin nak mkn kfc hot & spicy + chicken popcorn :) sedappp!! aminnn...kakak dpt gaji bulan nie..hahaha. dulu..aku selalu order nie ha...hehe..aku memang kuat makannn.. :) *patut ah gemokk!haha
ha..ayat wajib aku cakap masa kt kaunter.. "kak..sik mok drumstick ahh..heee..":24:
dinner plate 1 set
:04:
chicken popcorn 1 set. + F&N STRAWBERRY :)
p/s : aku pelik..kenapa sahabat handai aku suka makan cheezy wedges.oh!tak sedap..
ai tak suka cheezeeeee.. :p
wahh..cik solehah..semenjak pindah rumah nie.awak kembali ke perangai lama yep??pandai dah tdo lewat??haishhh!!!

3 comments:

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk pun ngidam nak mkn kepsi!! uhu. lamak nungguk aiee. saba jak la memo. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

sama la kita..huwaa..x saba mok mkn kepsi..ya Allah..sabar jk lh.. :"(

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

cheezy wedges r plng bestttt..
haha