-->

Tuesday, March 29, 2011

berus gigi anda ??

hahaha..semangat aku nak buat entri kembali..
(solehah memang tipu2 kannnn...grrr...)


okei.ari ahad lepas.aku & kakak pegi bandar..nak beli barang2..
eh2!nak beli berus gigi baru lahhh..cepat2 aku pegi tempat colgateee..
ambik cepat cepat satu berus gigi...semart la jugak..ehehe..


thenn..dah balik rumah..kakak aku belek2 barang2 aku beli..
eh2!tekejut ai..dia tnya kenapa aku beli berus gigi jenis HARD?
memang pilih hard??nak buat gusi + gigi hilangg ??
bising sungguh kakak..hahaha..
dia ckp..tu laa..semua suruh mak yang beli seblom nie..


omg!aku baru sedarr lahhh..tahun nie..2011..umor aku dah masuk 21 tahun okeh.
tapi tak genap lagi pun..ngee...baru sedar yang selama nie memang berus gigi..
mak yang tolong beli kan..haishh!!tak sangkaa laahhh.hahahaha.
dulu..masa kt poli..nak berus gg baru jk...msti mak yg beli..hmm..
solehah..solehah..kdg2..aku terpikir..mcm mna laa aku nak smbg study jaoh2 mcm nie.
ayooyoyo..susahh laa...berus gg sendiri pun tak pandai beli..grrr..


p/s : tak saba lahh nak balik rumahh..rinduuuu.. :(
tau laa entri aku borinkk..grr..

6 comments:

puanbee said... [PLEASE REPLY COMENT]

hee biasa lah ank mak cam tu , semua pun kalau boleh suka mak buatkan kan...cantik belog nih kreatif sungguh

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

ayoyo solehah.
pegi blaja beli berus gigi nun..
hahakkk

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@puanbee

hehe..x sngka pulak solehah nie ank mak..hehe :)slalu ingtkn anak bapak..ekeke,

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

haha..skarg dh tau la cmane nk beli berus gigi cik ezy syg.. :)