-->

Wednesday, March 23, 2011

berita baik!berita gembira!

:36:boleh tak aku cta banyak2 dalam entri nie??haha..


okeh.berita gembira..adobe photoshop dah berjaya di install.so.. keja mendesign akan kembali
seperti biasa..muhsin.faizlaster.juja.nenekkbayanlundu.nina.. saya akan siapkan secepat mungkin!chaiyok..chaiyok..hehehehe..:33:
tapi..ada tapi pulak..design guna laptop org lain tak sama feel design guna lptop sndiri.
lptop kakak aku nie bnyk yg kurengg..sebab..folder2 design..semua dlm lptop aku yang
degill gilakk tu..haishh!!xpa2..tggu dh okei..lagi bersemangat nk buat keja..hehe

okei.aku dah ada twitter..hahaha..nanti..korang tengok lh.demm.baru nak buat..haiyoo..hahaha


seperti sedia maklum.kawan kawan fesbuk..dah tau..sekarang..aku tak nak guna gmbar yg free hair,
sekarang aku dalam proses membuang semua gambar free hair okeh..
tak kira samada di EMPAYAR BINTANG TIGA.
ataupun di blog aku sendiri,.*tgok kt header..lagi ada gmbr free hair..nanti aku buang.,.
sebab kenapa solehah buat mcm tu??
perlukah aku bagitau sebab??tepuk dada..sakit tak??haha.. :)

so.kalau diri sendiri tak pernah berusaha untuk berubah..bila lagi nak berubah cik solehah??
doakan..hati saya kekal mcm nie smpai bila bila.. :) aminnn.

aku rasa.hidup aku dah mula okei sekarang..cuma.tunggu laptop kembali seperti biasa..
taknak lah tekanan perasaan..semua yang berlaku..pasti ada hikmah..sebab tu..
banyak kan bersabar..walaupun..sekarang aku tngah ada problem dgn buah hati intan payung..
nampaknya..ada jodoh ke tak??entah laa..kita hanya mampu merancang..


:15:

eh!aku dah pandai cta pasal perasaan pulak sekarang..haa!aku dah cakap dulu..aku dah ada
buah hati intan payung..memang mcm nie lah jadi.haha.. :)

10 comments:

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

yerrr. nya mdah tek kah ada buah hati. hehe. Alhamdullillah. :))

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

ish.malu kmk..haha..buah hati gia2 jak..wakaka.. :)

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

dh boleh install photoshop kira ok la tu..
hihi..
cayok cayok solehah!

Just Call Me V said... [PLEASE REPLY COMENT]

bgs la dik...ada usaha..smoga berterusan..gmbr profile blog gik belom

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Just Call Me V

aok eh..ckit gik kmk x pasan gmbr ya..hee..btw..tengs kak.. :)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehe. alhamdulillah. :)
dh ada buah hati, ne ndak pnde ada entri gtok. hihi. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

ee..boh padah gia kak yann.malu kmk aie..hehehe,,, :)