-->

Wednesday, March 30, 2011

aku maseh sayang nya juakk pok..hohoho

haa..tengok..sekarang aku tak crita pasal buah hati intan payung lagikk dh dlm entri..
sebab..genap sebulan kami  bercintancintun..yerr..aku rasa mcm..malass..ciss!
buruk sungguh perangai aku kann..tapi..aku maseh syg nya pok..haha.. *jiwangg ehhh.
aku sukakk kapel ngn beliau..sama minat..iT.design.jalan2.game..ohmg!semua laa sama..
hahahaha*tiputipu..aku rasa..mcm..entah laa..susah nyaa nak kekalkan hubungan nie.


sebab..sebab..entah la..taktau nk ckp mcm mna dahhh..
kalau ada jodoh takkan kemana kann..hmm..
dah tak dapat nak teruskan perasaan sayangg..takkan nk paksa pulakss..
hohoho.okei.titik.takda lagikk dah kisah buah hati intan payung.tettttt!


aku oke . biarpun tettt! slalu kol jam 2 pagi just nk cakap.i miss you solehah.
dah 5 kali misskol aku baru nak angkat..*kalau tak pun.trus off henpon..sebab bisingness..haha
*perangai aku buruk sebab malas angkat tpon atau perangai tettt! sebab slalu kol msa aku tido??


p/s : alaa...kol 2 pagi tu..tettt!! baru balik rumah laa tu..cepat2 tepon..sebab tu malas nak angkt.


sebab ada salah fahammm yg banyakk..tak dapat nak di selesaikan lagikk..
dah.aku lebih suka hidup mcm nie.btw..
bulakkk lah mun kamek madh sik rindu kitak aieee..hehehe.

kami maseh bekawan.kalau ada jodoh lagik..kembali berpasangan..insya'Allah  :)

6 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

betol la..
kalo ade jdoh ade la..
=)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@eeir
dh rilek ku pok..haha :)
lak syg lbeyh2..ssah juak.hehe

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

uhuuu. mun maseh syg nya, thn jak lok yang. hehe. ada hikmah ya. lak nyesal ktk lak. :)