-->

Saturday, March 26, 2011

adek + ubat + henpon nie haa.. :)

 demm!knapa aku pandai dh nak rindu2 ngn adek aku yang nakal + degil nie haaa??
dulu aku stay poli xda pun feel feel mcm nie..adesss..


perghh!rindu gilakk nak dgr henpon aku yang nie bebunyi..sebab..kat cni..
xda line digi.hohoho :"( *sungguh nazak henpon itu yaaa... ;p
(cik solehah..adakan jari jemari anda berinai..?bila kawen haa??)


amirul.ai tak penah nak takut makan obat obat.tengok niee..hehehe.. :p
*grrrr..gram jugak budakk nie slalu ckp aku nie takut ubat..haishh..

nie baru jak mintak kt klinik petang tadi..huwaa..ngntokk..
mcm budakbudakk..nak jugak yang siraapp..hahaha


di harap..saya akan kembali sehat hari esokk.aminn..nak jalan pesta pantai lahh..hehe  :)
itu saja untuk malam ini..SELAMAT MALAM :)

6 comments:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

ha.yg tu aku pelik.aku selsema + batok je..dia bagi bnyk tu..hahaha..

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

jaga kesihatan adik :)
jgn lupa mkn ubat yer..