-->

Tuesday, March 1, 2011

12 hari lagi..cucu pertama kawen :)

sebelom baca entri.klik PLAY.ambik mud..haha



yeahhh!cucu pertama??no..no..not me..haha..abg shahril laa.. :)
aku cucu ke- 7 dalam keluarga sebelah mak..hoho.tak lama lagi cucu  pertama
atok & nenek aku akan melangsungkan perkahwinan dengan org tercinta.ecehh..
heehee..aku tak pegi??mesti lah pegi bahh..cucu pertama kawen tu.hahaha...

Majlis Persandingan DHIYA FARHAN AZHAR & SHAHRIL SAHARI
12 March 2011 (SABTU) 12 pm - 6.00 pm
Lot 11678-12 Block G, Lorong Marimun, kpg Delek Baru,
 41250 Klang, Selangor
(rumah pengantin perempuan kot..ekeke)

*alamt nie aku mintak ngn kak dhiya..kontek via fesbuk jk.hehe..muka tak malu 
sungguh g mintak..hahaha..aku ari rabu dh kat sana,tapi stay umah macik kt kajang.hehe



eh!eh!rasa mcm nk kawen pulak dgr lagu nie kan?ahhahaha.. :p 
(datang kenja lagikk..haha) nak bagi hadiah apa yep ngn abg 
shahril..hemm..hemo..hemohh..hahaha


p/s : grr..hujan membuatkan aku malas  nak buat keja dlm rumah.satu apa pn x buat lagi.
oh..kemalasan sungguh ..haishhh..solehah..solehah.....  :))

10 comments:

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

adoh.. gelorat sa ati mek nenga lagu ya deng. ekeke. :D

Ekinn Zhareef said... [PLEASE REPLY COMENT]

mun ktk diam kajang x jaoh dr tmpt kmk juak kak :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

ktk pegi x dear?? ehhe. cucu pertama belah apak kmk dah kawen & dpt anak 2 dah. ehhe. kmk take turn jak la cucu tua perempuan. heheh. *bila jak kaa?? hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel


aie..aie..kmk wajib pegi..hehe :)

ha..ktk ya..msti x lamak gik.haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

haha.cucu ke-7 rilek luu... :)
xbaek langkah melangkah..agaga

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

klang?
jaoh jaoh..
haha..
nk kawen jgkkkkkk