-->

Wednesday, February 2, 2011

TEMUDUGA GURU SANDARAN TIDAK TERLATIH SESI PERSEKOLAHAN 2011


okeh.okeh.aku malas nak cta yg emosi emosi sakarang.
eh.eh.sapa yg dapar surat interview tu??solehah??haha...aokk bah..kamek lh ya..
btw.inteview RABU minggu depan.wish me luck bebeh.. :)
oh.aku dah lupakan masalah tadi.so..kamu.kamu.jangan sakit hati okeh.
tadi dah makan satay.sotong mayonis.ayam panggang.ice lemon tea..fuhh.
kenyang weyh.terima kaseh sebab blanja..ahaha..kasian aidie.sahar.xdpt join.
lagi kesian ajiq..haha.semoga berjaya untuk final projek.heee :)
awal gilak aku balik rumah.nie kwn aku punya pasal la.dorang syok2 surh
hantr pegi rumah.pastu.aku sorang2 drive balik.aku imejin muka hantu dlm cta
ngangkung tengah duduk kt kusi belakang.huwaa...ckit pun aku x pandang belakang.
ehehe.okei lah.nak rehat jap & sambung bwat keja okeh.


*tengah menghepikan hati yang sedang gundah gelana.haishh..

10 comments:

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

huwaa..all da best dear..ehehe..kalu dpt, jadi cikgu solehah la ek..ehehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

alamak..xtau lg ah kak mia..hee :)
insya'allah klau dpt..ngee

Anak Gemilang said... [PLEASE REPLY COMENT]

cny deng??
Good Luck k. msa interview. mesti byk berckp wpun tak disoal. itu adalah kriteria untk mjdi seorang guru

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Anak Gemilang

kmk inteview ctok jak kak oura.
ppd daro..huwaa..ya.bok kol fatin tek.mintak kata2 semangat.haha..

ktk tauk apa nya pdh??
mesti jujur & konfiden.hehehe

ekiN!! said... [PLEASE REPLY COMENT]

wootwoot !
congratss solehah.. dulu pon ekin penah dapat gstt gak.. ehe.. gud luck k..jawab soalan interview sejujurnya ok ! =)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ekiN!!

huwaa..makseh makseh ekin..
wish me luck okeh.. :) hehe

♥Ismi Huda♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

antu ya joget2 x rah blkng ya.. hihi..

All d best deng~! polah bena2 k.. fightingggg~! :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥Ismi Huda♥
yalh kmk imejin tek..hehe..
kwn mek padh ats keta lh..abis suma scene nk ada antu2 lm cta ya di imejin.ehehe..

makseh2..ehehe :)

♥cik cahya♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

suka yew dia. macam2 makan. gud luck ur intrview yea ;))