-->

Thursday, February 24, 2011

take care dear blog + selamat tinggal rumah ku + welcome to belawai :(


PERGHH!MACAM NAK DELETE BLOG JAK.HAHA..
no laa... entri nie untuk menyatakan bahawa saya solehah.tuan blog nie.
ingin meminta maaf sangat sangat kepada yang menempah template & header.
2..3.. ari nie..solehah bz cket..nak ikut kakak pindah rumah..huwaaaaa..
di mana??BELAWAI.. oh!ada org belawei sik ctok?agagaga..
keja mengadap laptop semula insya'allah akan bermula pada hari isnin.

 ekcely.aku tak imejin lagi kehidupan aku kat sana.emm..baru sekali kot pegi
sana..mybe..siang siang no blogging..only malam wo..so.jangan marah yep solehah
lambat siapkan template + header korang..2..3..ari nie memang bz cket..nie pun tengah
packing + buat header + kemas bilik.btw.saya sungguh eksaited.tak saba  nak jumpa
my besprengg di belawai..alahai..sorang jak pun..nanti..aku dah stay kt sana lama2..
pandai la tu betambah..ekeke.. esok nak pegi beli barang barang laa..

kesimpulannya..TAKE CARE DEAR BLOG.
insya'allah ari isnin aku kembali ke sini lagi..(kalau line intenet mengizinkan)
nak suruh kakak pasg streamyx ah kt sna nnti..takut brodbend aku nie
kurang berfungsi nanti..hohoho.. abes laa..rindu aku ngn bilik ku yg indah nie nnti.



TO MIRUL :
jangan lupa  announce pemenang kontes.jaga EMPAYAR BINTANG TIGA elok2.
hahaha..sory jarg updet kt  EBT.bz laaa...  :) tatatititutu

sorry mia.haniey.wani.azim :(


12 comments:

muhsin aminudin said... [PLEASE REPLY COMENT]

rumah sndri ke rumah famili ni? or rumah sewa?/

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehe.. sementara ko xde ni.. boleh la aku buat onar kat blog ni.. hahahahahahahahahahahahahaahha!!

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

aiseh.. waiting for approval plak.. terbantut ke-onar-an aku..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@muhsin aminudin

quarters :) kakak dh dpt tmpt posting kt klinik :D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

hahahahha..tu laa..awl awl lg nk wt jahat.. :p

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

lah. indue la memo ngn cik lehah lak. :(

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

belawai?jengjengjeng...hehehe..pa keja d belawai?sik jauh lah kita tok..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

jengjengjeng..akak kmk dpt posting rh klinik sia :) hehe

kmk tok tek.neman nya tido jakk.haha.
xda kejaa.. :)

haniey said... [PLEASE REPLY COMENT]

haniey ngah marah ni solehah..hehe
ala xpala lambat siap pn,haniey ok je..take care tau solehah,semoga suka je dk kt tempat baru.. :)