-->

Wednesday, February 16, 2011

TAKDA MAKNA NYAA AKU NAK PRIVATE BLOG.

SELAMAT PAGI & GOOD MORNING

nah.tengok.semalam aku dengan perasaan sdih pegi deactivate fb & private blog.
emosi yang melampau jugak solehah nie.grrr..kalau tadakk sebab..takdaa laa aku emosi.
so.fb aku blom reactivate balik.ngek jugak kawan aku dalam fb tu..ishh..sabar jk lahh.

aku malas lah nak layan emosi & feel sedih sedih sorang dlm bilik nie..
ada sapa nak nanges ngn aku??takdaaa pun..so.cukup laa nanges sekali sahaja.
takda sebab aku nak nanges banyak banyak..lagi lagi ada problem melibatkan kawan
kawan nie haa..kepada 5 org BFF aku..kenapa korang x sapot aku beb??
tergamak laa sungguhh korang biarkan aku di smackdown + tumbuk2 + dtampar
dalam satu status fb.aku salah??TIDAAKK.seruisly.aku tidak besalah...

aishh.pagi pagi dah buat entri emosi.hahahahaha...(terpaksa bukak mulut & gelakk...)
dh single salaahh.dah kapel.salahh..ish.ish.ishh...hahahaha :D

nah.hambek.layan lady  gagoott screamo version.babaiii.


p/s : aku heran poli takda pun bagi surat lulusan..clasmate aku smua dh dapat..
taknakk aku pegi konvo kaaaa???haishhh...xda smangat ah aku cm nie.

5 comments:

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

uii.. template baru.. haha. raksasa oreo.. okey!sila teruskan pelayanan perasaan anda<--bahasa apa aku guna ni..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

haishh.aku ingat aku sorng yang tunggang tebalik bm..ko pun ngek2 jugak..hahahahahahahahahhaha..
(pnjg gilakk aku gelakkkkkkk..)

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

otedah anak pusak.. dah tutup fb? kmk bok nak nyuroh ktk add kmk yerrrr.. eboh sedeh2 bah, fb ya sekda papapun, largho jak ya hehehe... :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

shaba la dear. kmk kwn ktk juak nk. hehe. (:

bila ktk konvo mun d ekot kan?