-->

Tuesday, February 22, 2011

takda feel.. :(


huwaa..memang laa..aku kurang selesa sangat sangat pkai pc skarg nie.
mula mula letak kt tepi tingkap..okeh..boleh boleh..tp bila dah letak pc
tepi tingkap..tahap kemalasan aku nak melayari internet di tahap yang 
sangat merisaukan..grrr..tadi..aku alih cket.letak kt tepi katel..ohmg!!lagi hilang
semangat..aku yang rajin buat keja nie jadi malas.hahaha..sebab..potensi
aku untuk tidor semakin meningkat bila dah letak tepi katel..huwaa....
maybe,sebab dah biasa pkai lptop kot..hmm..

tak sabar nak repair lptp.kenapa laa kau boleh rosak..

nah.layan jk lahh..aku nk alihkan pc letak kt tepi tingkap daa.. :(

5 comments:

ztie said... [PLEASE REPLY COMENT]

bgs ktk engkah atas meja jak jauhkan dr katel ya. hehe...

btw kmk dh tuka link ow

ztieshr.blogspot.com

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

beli baru.. amik netbook ke ipad ke.. mobile skit..

pc simpan dlm bilik.. pakai time perlu ;)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ztie

aok.dh kmk update lm bloglist tek..hehe..

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

kalo dh ade penyaket malas tu, macam2 alasan bg..
ekeke..