-->

Wednesday, February 16, 2011

saya ada idea.hahaha..so.saya buat entri.hahahaha

hahahahahha.jum la ketawa sama sama.. :)
walaupun screen lptop aku problem.tapi..ingat aku x genius.
ecece..genius ke solehah..ekcely aku malas nak angkat cpu skali masuk
bilik.so..angkat lcd je lh hokehh..agagagagaga...
tengok gamba nie..hohohoho...walaupun screen laptop aku rosak..
aku sambung je lah pegi lcd nie.dapatt jugak pakaiii..ekekeke..



hmm.tak saba nak tunggu ayah balik keja.
agak agak..dia sudi ke tak ..nak mnyumbangkan duit untuk membaikpulih
kerosakan boyfriend aku nie..hahaha :D

aku rasa aneh dan pelik laa mengadap benda nie.grr..
fuhh.jangan muntah baca entri aku ari nie.banyakk gilakk ehh.

kini.saya boleh siapkan header + template & lebih bersemangat.
*palakk ko bsemangat.laptop ko rosak sik sedarr!!

nah.layannn...hehe :)



12 comments:

Lovely Bella said... [PLEASE REPLY COMENT]

aku tersengih sendiri.. ape2 pun.. aku suke banget header kamoo.. boleh bt kan x? hohoho

ztie said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk salu cmya. laptop bkk. tp sambong ke LCD lain or sambong tb and external kebod. erk.. apa guna berlaptop? hahahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ztie

sdeyh kmk sys..lptop polh hal..
huwaa... :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

ehe. mena juak oo. dpt bha konek lcd. (:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

haha..nang hepi.tapi..lptop gik juak rosak.hehe

i am S!L4H.. said... [PLEASE REPLY COMENT]

gune dlu desktop ye...saba tau lehah...

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

besar jdknye skrin..
mmg puas ati la tu..
haha..
best lagu sahabt ni..
suke suke..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

huaa..naseb tak nanges cm dulu nie silahh..hehe :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

ha aa cik ezy..
mcm anehh pulak dh tgok besa2..hehe :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

ehe. shik hal, janji cik solehah still dapat un9. xilang. (: