-->

Monday, February 7, 2011

petang petang... :)

sambil melayan lagu BROKENCYDE.tangan aku buat entri nie okeh..
(sebab lama dh x layan waa lagu brokencyde nie.heeee)
oh.ada kipas susah mati brokencyde tak kat cni??haha

yow!kipas kipas susah mati GERARD WAY ada tak??haha..
mesti korang lagi ingat kan masa album dorang THE BLACK PARADE dulu.
fuh!aku memang minat MCR dulu dulu okeh.biasa la tu..budak budak bahh.. :)

korang pecaya tak aku penah buat rambut mcm kt gmba gerard atas tu?
sila lh pecaya..haha..aku pun x sangka waaa..bila jumpa kawan lama kt fesbuk tadi.
baru aku teringat zaman dulu kala..hehe.aku gelak sorang sorang depan laptop.haha.
aku lagi simpan wo gambar tu.siap cuci masuk dalam album wa.hahaha..
tapi..malas ah nak scan.memalukan diri aku jep.hehehe.

ha.dapat imejin tak muka aku rambut pendek mcm gerard.??huwaa...aku tak nak
ah imejin lagi.sudah sudah laaaa..haha..yang belalu tu..biarlaa belalu..gagaga..99% dari 100%
kawan aku masa skolah dulu cakap aku lagii ayuu rambut panjang.ahahaha..sebab..zaman
skolah dulu.dorang tak penah tengok rambut aku panjang woo.

(gambar nie aku dh potong..tapi..cmtu lah jadi..xpndai nk smbg balik.haha)
ekcely.gambar nie,.takda kaetan pn.hahaha..aku tau aku x cantik.x hot,.x sexy..tapi.
cyes.aku tak tipu.aku cumill kan?kan??hahaha..*jgn gelak sudahh... :p

sorie bah.solehah kurang jalan2 g blog korang skarang..sebab..bz cket.
mampu bukak blog & update entri jak.. :)hehehe..

nak layan lagu BROKENCYDE jugak??oh.boleh boleh..haha,,
ibukibuk sedang mengandung.jangan tekan PLAY okeh.grr...awesome gilakk!!


 amcm?bes?okeh.lagi bes kalau korang smbg pegi speaker skali.
cyes.mak marah.hahaha..sebab tu aku tutup pintu bilik nie.
pastu.full volume.grr!!intro dh bes.oh.korang tak suka?
takpa2..len kali aku layan lagu lain pulak.hehehe..

babai.kamek sayang kitak ..ehehe  :)

4 comments:

pete said... [PLEASE REPLY COMENT]

gila ah.
berulang2 kali gak layan lagu brokencycle ni.
tq sbb share.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@pete

woo.into dh bes gile kn..
haishh..ada jugak org minat..hehe