-->

Monday, February 14, 2011

korang perasan tak..emm..emm..

korang perasan tak sekarang aku rajin letak video/lagu dalam entri.
oh,aku pn xtau.kenapa aku tiba2 jd mcm nie.mcm addicted pulak dh..hoho.

sekarang.aku dah okei ckit.sebab..aku dudk dlm bilik.kalau aku on9 dpan tv.
memang fening ah dgn alam sekitar..hahaha.. :p
saja nk surh korang layan nie kejap.hehe..buat aku senyum sorang2 dlm bilik. 
teringat masa budak2 dulu.masa tadika.ehehehe.. :)



nih.peminat aku bagi.aku sangat teharu.ahhaha.. :p (abis lh ktk anor.haha)
aipp.bila masa aku ada peminat nie,.okeh.aku tipu.aku kawann dia kott.haha
dan.kamek sangat menghargai.ahahah.aihhey.tetak jak kamek tok..



DIA IALAH EMPUNYA WEBSITE INI.HAHA
oh.nie dia buat suka suka jak..hehe..tunggu okeh,aku dah suruh dia buat satu monster.
nanti aku letak kat header.oh.kamek sik saba ehh kitak.hahaha  :)


9 comments:

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Mala jak denga rlagu k relase tension bah.. Selamat Maulidur Rasul Solehah ;)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

yalh tek..
mok menenangkan jiwa jp.hehe :)

btw.berarak sik maulidur rasul klak?hehe

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Kmk sik.. hihihi.. dah duak taun tuk kmk sik.. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

haha.okei lh ya.kmk bpa thn dh oo.
paling last.form 5 dolok.hee. :)

Amiey White said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah da mula melayan jiwa =.="

selamat maulidur rasul solehah

put this at your status

SAY NO to V̶a̶l̶e̶n̶t̶i̶n̶e̶'s̶ D̶a̶y̶ [✗] and SAY YES to Maulid Nabi [✓]

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amiey White

xde ah melayan jiwa..hehe
okeh2.selamat maulidur rasul jugak amiey.
jum pegi perarakan esok.hee :)