-->

Saturday, February 5, 2011

kenapa tiap malam..



OKEH.intro entri aku malam nie HAPPY BIRTHDAY TO ISAM A.K.A DIN. haha..
huwaa..tadi..seprti biasa..kawan aku slalu buat suprise.*suprise ke ntah laa..xtau..haha
tetiba muka fazrol & ajiq pulak datang.nah..semalam fazrol & aidie.ngek jugakk.
ingatkan nak lepak kejap jak..aik..tengok tengok.dorang ajak pegi clebrate befday isam.
haha.ekcely.aku tak kenal & rapat sangat pun ngn isam.tapi..boleh laa..sama line.haha..
asek jalan.jalan.makan.makan jk malam malam.tadi aku oder mee goreng pulak. + ice lady.
french fries.ayam pnggang.satay.aduhh..kenyang ah..majlis befday tu kami kami jak celebrate.
terima kaseh kepada tetamu yg hadir..aidie.sahar.fazrol.atie.isam.ajiq.solehah..
aik.kami 7 org jak??haha..memang..yang penting.kami kami jak..betemankan bunga api &
mercun yang budak cina main behampiran kami kami jugak.ehehe..

korang.esok solehah nak pegi sibu,antar adek kt terminal.memang x larat ah nak
hantar pegi kuching terus.haiyoo..kesian kan.aku pulak yang jadi mangsa peghantaran.
ehehe..xpa2.asal mak bagi duit jak lah..aku pegi pun dengan hati yang relaaa..hahaha.
tapi..kali nie..aku sorang sorang..huwaaaaa... esok dh antar adek masuk bas.aku kol
kawan..nak jalann jalann..pegi saloon ada can tak??agak agak..esok mak bagi berapa
ek duit belanja aku pegi sibu untuk dua hari..huwaaa... bnyk pk pulak..haha..


SAY HAI TO SIBU SWAN CITY .. :)




* aku suka lepak kat sini petang2..malam2..masa stay kt sibu dulu2.haha


 asek gamba wisma sanyan jak.haishhh...

*gambar dari google okeh.nanti aku uplod gambr yang aku sndri ambik pulak.*


okei babai.sorie..tepaksa tangguhkan ckit proses menyiapkan header & template :(

9 comments:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@cik juja mafia

hehe..boleh laa..bes la jugak..bnyk swan.haha :)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk sik penah g sibu deng. ng teperap rah kuching ajak kmk tok. hehe.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

adaaa..ko tgok dlm gmbr tu..
bnyk gile swan2..haha

i am S!L4H.. said... [PLEASE REPLY COMENT]

lahhh punye la lyn gmba ni..rupenye google..hahahahaha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

dulu solehah bnyk jugak koleksi..
msa l.i kn stay cbu..hee..
tapi hd dah rosak..haha