-->

Friday, February 4, 2011

kenapa aku bz sangat dari awal awal pagi td dah?


KENAPA MESTI GAMBAR PELAMIN??APA KAITAN??

grr.xda kaetan sangat pn..ari nie.hidup aku memang bz sangat sangat.semalam.
smpai tetido depan photoshop..haha..tiba tiba..aku tengah melayan mimpi2 indah
di pagi yang sejuk sejukan.ekeke..erk!aku mcm dlm mimpi pulak dengar suara mak
aku masuk bilik.dia ckp jiran nak jumpa.penting.cepat bangun.cuci muka.huwaa..
aku cepat cepat lompat dari katel satu tingkat tu.haha.trus cuci muka & berus gg..
nak mandi??xyah aa.nnti jiran aku 2 jam tunggu.haha..aku pn jumpa ah macik & kakak
sebelah rumah.dorang nak minta buat..buatkan ..buatkan..kad kawen woo..yow!wasap.
haha.okeh.nie 1st tyme aku bwat kad kawen yep.dh la dorang nak cepat cepat..ekcely.
dorang surh aku bwat untuk jadikan extra kad kawen..gile ah bru nak bwat.ahad nie dah
naik pelamin.hohoho.aku dengar dengar..tema wana hijau..huwaaaa..boleh laa..ngeee...

aku nk siapkan kad kawen nie awal awal.pastu nk siapkn tempahan header lagi..template
lagi.esok aku antar adek pegi SIBU.anta kt terminal jk lah..x larat aku nak anta smpai 
KUCHING.penat kat badan pun tak ilang.then kawan mcg.dorang nak format lappy.
ada tiga.huwaa..nak cepat cepat jugak.ahad nie dorang nk balik poli dah.so.aku kena
siapkan malam nie jugak tiga2 lappy tu.sebab..esok aku xda kt umah.mybe ahad baru nk
balik dari sibu..huwaa..mcm bz ssangat kan??padahal dudk rumah jak pn.

so.esok tak saba nak g sibu.ekcely.aku nak pegi saloon.bole tak mak??mintak duit rm200
boleh tak..nk gunting rambut + blabla lah..ehehe.agak agak..mak aku nk bagi ke tak aa??
aritu dah bagi dh..haishh..sapa suruh dorang bz..so.aku yang jadi mangsa kna hantar adek
kt terminal sibu.oh!mesti fenatt.pagi tadi..lepas jiran aku abis xplen .then dorang balik.
aku ikut ayah g klinik pulak.printer wt problem whoaa..aku tuka baju jep.x mandik.dengan
kpla yg fening fening aku drive..ayah aku pulak drive kreta dia sndiri.grr..aku sabar jk lh.

huwaa.why entri aku bnyak word fenat fenat jak dua tiga hari nie??
ekcely.aku tak saba nk siapkan smua keja nie..kad kawen lg.format lg.template.header lg.
malam malam pulak.dah tau penat..jalan jalan jugak ngn kwn.haishh.solehah solehah.
ko nampak kurang sehat & kurus lh skarang??hahahahahaha. *perasan kurus jap. dh
gendot. gendot jugak lah..tapi..cumill kan..ahahahaha.. :)


 oh.ekcely aku tak suka dudk lama2 dlm saloon.tapi..skali skala..okei jugak.haha.
sekarang nie pun.rambut aku dh smpai pinggang okeh.yoww!xsangka.aku simpan rambut
dari tahun 2009..masa aku sem 2 kat poli.haha.. :) xpenah gunting pn..slalu gunting rmbut
depan jak.hohoho..so.aku tengah imejin mcm mcm style rambut okeh.haha.. :)

 okeh.prmpuan nie aku memang minat ah..sangat sangat.

nie aku tak kenal.jumpa lam google mall tadi.haha.. :)

yow!!nie lagi cumill...hehehe.. :)

aku rasa.nk bia pnjg jk kot..guntingg cket jak.hohoho..
okei lah .tatatititutu..

p/s : panjg gilakk entri aku petang nie.ahahaha.. :)babai..

2 comments:

moeyna said... [PLEASE REPLY COMENT]

awwww~~~~ vanessa n salena! i like! hihi~ :'>