-->

Thursday, February 17, 2011

kekasih terakhir (datang kenja)

(ntah sapa yang sudi baca entri aku 5 perenggan nie..)

yayy!!pagi pagi dah buat entri kekasih terakhir.. :)
bukan apa bahh..sukaa sukaa jakk..aik..mix mix pulak dah.haha..

lagipun.my bestie dah kawen.auwwchh!!awal gilakk ehhh.
dulu selalu lepak lepak..skarang xleyh lagi dah..dia lepak ngn suami
pulak..hehehe..tapi..suka jugak tengok org dah bahagia nie..dah kawen.
dapat baby..hehe..*grr.kenapa nie solehah??haha..  :) ha.kak yann pun
sik lamak gik mok nait pelamin juak ehh.hehe..kamek  bila gik???

ehem.ehem.apa perasaan korang bila bangun pagi pagi si dia yg tersayang
kol.pastu suruh bangun..pegi mandi..say "selamat pagi sayang.."ishh!!
hancurr luluhh hatiku..cair sekejap..agagaga..ekcely aku pun tak tau..
apa motif aku buat entri nie.adakah aku sedang bahagia sekarang??
*eleyhh..mcm laa ko dulu merana kan solehah??hahaha

lagi lagi bila teringat cta ADAMAYA dulu ha..hehe.glemer ah cta tu dulu.
org len bz wt final projek.aku tak tido sampai pagi sebab layan cta tu.hee.
nasib baekk kawan tolong download.hahaha..mcm tu lah..bercinta memang
banyak halangan dan dugaan..kesetiaan.keihlasan.kejujuran..saling memahami,
saling menghormati pasangan..penting la tu.. *aku rasa mybe kot.hahaha.
tak bnyk pengalamn mcm korang & korang pun.hehehe.. :p
bab bab curang..aku banyak pengalaman..grr..tipu jakk.hahaha

so.dapat CONCLUSION tak?hehe..
kesimpulan nyaa..AKU DOA KAN KORANG BAHAGIA DENGAN PASANGAN
MASING MASING..JAGA DIA ELOK ELOK OKEH.. :) *jaga apa??
JAGA DARI SEMUA ASPEK ASPEK PENTING.yerrdeyhhh..haha..

ada sapa sapa suka lagu kekasih terakhir by melly goeslaw tak??

p/s : eh.lama dah aku tak bagi topup kan untuk pengomen tegar?haha..
disebab kan aku ada rezeki lebih ckit bulan nie..yang 1st coment dapat topup RM 10 jk.
msti laa user prepaid kann..klau tak.how ai nak bagi topup??hahaha..
adakah cik silah de villa lagi?cik ekin?pacik amirul lagi??hahahaha..

harap2.bukan korang okeh kali nie.haha.jahat gilakk aku nie.. hee :)

babaii..masa untuk mengemas rumah..fuhh!penat ah buat keja cm nie tiap hari..

11 comments:

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

ktk bila gk nak molah rame? jgn lupak jemput kmk lak. (:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

yey..nya dolok comnt.haha..mok topap sik??ehehe :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

haha. mun org berik, kmk terimak jak. (:

bha, bila tek?? pompang di palu. solehah tawen. (:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

haha.kmk rilek lok..
ktk dh kawen.bok kmk gik.agaga :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

bhaaa. ntah ntah ktk lok kelak. jeng jeng. (:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Memo_Hazel

haha.kmk lom ada calon gik..
ktk dh ada nakkk??hehe

ztie said... [PLEASE REPLY COMENT]

ktk mcm ya sbb hati ktk tgh2 bunga2. hehehehe bah. . juhlah sitok nomo lak mek anta selamat pagi cinta dgn ktk.. :P

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

saye doakan solehah bhgie gk..
=)