-->

Thursday, February 10, 2011

KALAU ANDA RASA ANDA CURANG..

hahaha.okeh2.entri pertama untuk hari khamis.
kalau anda rasa anda tengah curang ngn kapel korang.sila dengar lagu nie.
memang layann.dulu..masa sem 2 kt poli.aku memang hafal lirik lagu nie.
dengan rumate skali.kami memang jamming dlm bilik.sebab..save bajet..haha


so.sedar sedarkan lah diri anda yg tengah mencurangi pasangan masing2 sekarang.
mula mula.TUTUP MATA..pstu..imejin korang pulak yang di curangi.ha??apa ko rasa?
kopi ke milo?dua dua aku tak suka...sebab aku suka teh.hahaha.. :p

agak2 masa aku kapel dulu aku penah curang mencurangi ke tak??alahh.kalau korg tngok
lirik lagu nie..selingkuh selingkuh tu..means = curang curang..haha..maybe kot.agaga.
anda bagaimana?penah kah anda selingkuhh dengan pasangan anda??hehehe.
kalau hati memang cinta..x da makna ah nak selingkuh selingkuh nie..hohoho..tapi..
kalau blom ready..ha.boleh laa..kawan aku pesan.biar bnyk pengalaman.biasa la tu.
yang hilang tumbuh beganti??eh.eh.betol ke tak apa aku cakap nie wo?opss!xda niat pun
nak bagi galakan serta dorongan & sokongan untuk curang mencurangi pasangan anda okeh.

eh.apa rahsia korang berpacaran lama lama ek??kalau boleh bertahan smpai naik pelamin.
haishh.bunyik mcm nak mintak tips tips pulak dahh..hahahahaha... :p

dah.sapa laa yang sudi baca entri aku jam 2 pagi nie..kejap lg..kol 3 dah..

6 comments:

sarah mohamad said... [PLEASE REPLY COMENT]

tak dopet tengok . domain kena block . yang penting , saya seorang yg setia . hihi :)

cik juja mafia said... [PLEASE REPLY COMENT]

tak dan nak setia...dah kena reject, acane tu?...

e F a said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk sik da selingkuh~ org lain ya ada selingkuh~ ehehe

already follow ktk~ :))

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@e F a

haha.bagus lh mun ktk xda selingkuh..ekeke..
btw.tengs folo.