-->

Monday, February 14, 2011

ingatkan dapat bercuti..haishh.. :(

aduhai.merujuk entri aku petang tadi.aku menyatakan hasrat untuk bercuti
dan balik ke kampung nenek aku di Pulau Bruit,Daro,Mukah,Sarawak hokehh..
tapi..kesian.kesian dey loe solehah.. :( lupakan hasrat ko balik kampung & mandi sungai.

grr.takpa takpa..maybe kali nie aku tak bekesempatan.haha...(ayat tuu.fuhh.sastera ckit.)
nenek & atok aku xda kt kampung.sebab nak pegi kenduri kawen d sibu.macik pacik pun
takda jugak.so.kalau balik pun no tempat tinggal.no makan makan sedap.hahaha..
rumah sendiri??oh.memang ada..tapi..mak aku dah bagi sewa ngn cekgu cekgu kt sana.
hmm.ingatkan nak cuti..tenangkan jiwa raga jasmani serta rohani.haishh..xdapat laa..

eh.tadi aku jalan.sorang sorang.aku pegi makan 30 cucuk satay.amacm?anda ada 60 saat.
hahaha.mcm budak budak tebiar jk kn makan sorang sorang kt tempat jual satay tu.
btw.aku tak kesah.budak budak ctu memang kenal aku pn.agaga..naseb baik laa..
aku dapat keluarkan duit dari mulut ATM.hehe..kalau takk..tak lepas laa aku nak makn
satay ayam malam nie.hehe..btw.korang dah kenyang blom?aku dah..hehe...

SILA LAYAN VIDEO INI KALAU ANDA KENYANG
frust xdpt jumpa nenek la nie.haha

p/s : atok aku pesan.budak budak tak payah diet.hahaha.betol.tak tipu..heee :)

10 comments:

ztie said... [PLEASE REPLY COMENT]

sikpa. Tgu mek dtg sibu ktk. ilek2 ngn kmk klua d sibu. ekekee...

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

suke r lagu ni.. haha.. suke suke..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ztie

insya'allah.mun kmk ada rh cbo..
kmk bolehh jak.hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

kmk kt daro kinek..yerr.
kdk jaoh jak oo.
maka seberangg jak.hee :)

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

aih..aok owh..ingat jauh gilak lah ktk tok tek..hehehe!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@erolnukman

yer..nang feel kdk oversea jak.haha..
tapi..nang overthesea lh kmk tok nk..hehe.. :)