-->

Tuesday, February 8, 2011

If I Have RM100~

oyeahh..hati manyak gumbira..keja ckit lagi nak siap..
eh.eh.adek azim tag akak solehah pulak..haha..grr..ngek sungguh.. :)


okeh2.petang nie nak join kontes dari cik aunimiyukie

ekcely.aku tak tau ah nak beli apa klau ada rm100 nie.
yang pasti..barang yang xda faedahh nyaa.hehe..
semenjak abis poli nie kn..nak beli pen..notebook pn xda dah..
so..rasa rasa..kalau ada rm100 nie.aku nak pkai duit tu
beli MARSHMALLOW banyak banyak..boleh tak??





ehh.kalau xda marshmallow.chocomallow pun okei jugak.
aa?xtau?alaa..yg chocolate kt lua..marsmallow dlm tu ha..
mcm nie..ehehehe..




APA PERASAAN KORANG TENGOK MARSHMALLOW NIE?

semenjak aku jalan2 raya cina aritu.aku mcm..oh.addicted sangat sangat..
nak mintak ngn mak rm100 semata2 nk beli marshmallows yang banyak banyak??
jangan harap laa..nnti bising pulak..hehehe.. :) dah dpt marshmallow banyak2.. 
aku simpan dalam bilik.haha..stok masa depan..kot2 aku gadoh ngn kakak . adek. 
pastu.aku merajok xnak kuar bilik sehari semalam.boleh laa marshmallow jadi bekalan 
kan?kan??mesti pikir semua tu okeh??haha.. sediakan payung sebelom hujan..ngee
*perangai aku sungguh buruk sebab..kuat merajok.


(cukupahh..aku nie..kalau nak letak gamba marshmallow yg sedap2.smpai esok x abis.)
okei.siap pun.hehe..nak tag amirul  . haz . wan hazel .


huwaa..xtahan ah tengok gamba.petng nnti nak jalan jap.beli marshmallow.grr.. :(